Alla inlägg den 21 september 2008

Av Fester Bestertester - 21 september 2008 23:29

Tjena. Bosse Rulltårta bakom tangenterna.



Fan, nu är jag full! Hade Ronny o Hasse Promille hemma hos mej förut, men de levde om som svin, så ja kasta ut dom.



Nu sitter jag ensam här o sörplar i mej Jäger direkt ur flarran. Fan, så gott.

That's all folks. (Skit i att läsa då, om det är så jävla dålit skrivet. Jävla idioter!)

Av Fester Bestertester - 21 september 2008 22:39

Aldrig förr har jag känt mig så påhoppad. Mörka krafter i länets östra delar konspirerar mot mig och vill ha mig sparkad som högsta ufo-hönset. Med makt följer tydligen även fiender.



Låt mig försäkra alla er oroliga läsare att jag icke kommer att avgå eller låta mig störtas. Sådana idéer saknar verklighetsförankring. Jag stannar på min post.



Någon illasinnad skribent har hittat ett klipp med mig på nätet och lagt upp det på sidan. Än sen? Jag har inte bett om att få vara en pajas, en narr. Jag är ingen glädjespridare. Jag gör mitt jobb och gör det väl.



Till sist önskar jag att ni, mina fiender, lämnar min fru ifred. Hon är endast en bricka i ert fula spel.



Hälsningar Sune

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards