Alla inlägg den 3 november 2009

Av Fester Bestertester - 3 november 2009 19:46

Ursäkta rubriken. Den är namnet på Voivod's andra album. Deras sista försök inom genren thrash-metal. Bandet utvecklades och spelar idag härlig metal med "rymdinfluenser".


Idag minns vi "Piggy", eller Denis D'amour som han hette. En fena på gitarr och en over all good guy. Han avled 26:e augusti 2005. Men för alla oss (och vi är många) som älskar Voivod och finurliga riff lever Piggy kvar i våra hjärtan.


Länge leve Voivod! Länge leve Piggy! Rrröööaaarrr!

Av Fester Bestertester - 3 november 2009 18:36

Vem fan släppte in "honom"? En blåskimrande spyfluga storlek XXL. Den kretsar kring mig, likt en sällskapssjuk knähund, fast sju resor värre. Den gör ihärdiga kamikaze-attacker mot både mig och bilsskärmen. Gud, så irriterande!


Jag tror jag sitter inne med svaret varför den invaderat min lägenhet. SÅPO är inblandat...SÅPO, Statens ÅsiktsPolis. Dessa satans knektar, alltid har de fingrarna i kakburken.


De har helt enkelt gått in i min lägenhet medans jag varit på jobbet och avsiktligt eller ej släppt in den bevingade marodören. Tror nog det var avsiktligt. De vill att jag ska veta att de har kontroll på mig.


Nu får ni ursäkta, I've got some killing to do. Det blir till att rulla ihop en NT och gå på jakt. Flugan har ett möte med döden. Fette Beute!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards