Alla inlägg den 10 november 2009

Av Fester Bestertester - 10 november 2009 17:55

Har dragits med en envis huvudvärk i ett par dagar. Jag tror inte den har naturliga orsaker, nejdå. Jag anar en konspiration...Det finns två scenarion, varav båda är lika troliga.


Den första ligger Säpo bakom. De bestrålar mitt huvud för att läsa mina tankar. Har ju sett en del mystiska bilar när jag varit ute och gått. Den andra är att jag återigen fått ett implantat av aliens. Det förra satt i handflatan, men försvann efter att jag bett sjukvården undersöka det.


Oavsett orsak så innebär det att antingen polisen eller utomjordingar har koll på mig. Ett klart övergrepp som jag inte kan skydda mig emot. I och för sig kan jag ju linda in huvudet med ugnsfolie, fast det ger endast ett minimalt skydd. Tur att det är så pass kallt ute som det är. Då kan jag ha mössa utanpå folien, så slipper folk undra. Det är påfrestande med all denna övervakning, men är man ett samhällshot som jag, får man kanske vänja sig.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards