Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Fester Bestertester - 8 augusti 2009 14:05

Ett kräk har i Norrköping antastat barn och bland annat tvingat dem att se på när han urinerat. Käftsmällen kommer i veckan att bege sig till tingsrätten för att hämta hans personuppgifter och målnumret.



Inte nog med att han har förgripit sig på oskyldiga barn, han har även mage att hota dem och föräldrarna på sin blogg.



Käftsmällen har koll på pedofilerna i Norrköping. Vi har bland annat medverkat till att ett svin fått sparken från sitt jobb, efter att vi kontaktat hans arbetsgivare och förklarat för dem vad vi tycker om hans aktiviteter och vad vi ämnar göra mot honom, om han fortsätter med sitt smutsiga beteende.



Som pedofil är du fågelfri. Som pedofil bör du straffas hårt. Ingen pardon bör visas dessa avskum. Snart vet vi vem du är, lilla pedofil-brevbärare. Vad tror du, kommer du att klara dig undan vårt vakande öga, eller kommer du att straffas hårt för dina sjuka aktiviteter? Käftsmällen vet vad vi tror...Dina dagar på jorden är räknade...

Av Fester Bestertester - 8 augusti 2009 12:33

Utomjordingarna kom till mig i natt. De strålade ned sig från moderskeppet och in i mitt sovrum. Väl där började dem massera min mandom så till den milda grad att jag fick utlösning.



De tog hand om sperman och försvann lika fort som de kommit. Förmodligen ska de använda klegget till att korsbefrukta kvinnliga aliens. Jag känner mig stolt att ha blivit utvald och ser fram emot nästa besök.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards