Alla inlägg den 13 december 2010

Av Fester Bestertester - 13 december 2010 22:17

Hej igen,X.

Hej, du.


Hur lever livet med dig?

Allt är under kontroll, lite röster bara, det är allt.


När var du inlagd senast och hur länge?

Bara en vecka, i månadsskiftet maj-juni. Insomnia var orsaken, psykotiska symptom har jag inte uppvisat på flera år. Det verkar som jag kommer att gå segrande ur striden.


Vad gör man egentligen på en låst avdelning?

Ja du...Det är extremt långtråkigt. Jag hasar i korridorerna och väntar på fika, eller så slötittar man på TV. Vilket program som helst duger, bara det är rörliga bilder.


Hur kommer det sig att du är så pass frisk som du verkar?

Jag är frisk, plain and simple. Min sjukdom är på tillbakagång och jag tror att jag aldrig ska behöva förnedras med inläggning igen.


Vad tänker du om jag nämner UFO-Sverige och julfest?

He-he! Brudar, bärs och rock'n'roll! Det ska bli jättekul att träffa gänget igen på fredag. Jag har bestämt mig, jag ska ge Hasse Promille en match i ölpimplande.


Det verkar som du mår oförskämt bra. Låt mig tacka dig för denna stund och önska dig lycka till i framtiden.

Tack själv. Alltid kul att dela med sig av sina tankar.

Av Fester Bestertester - 13 december 2010 19:33

Bilden talar för sig själv. Allah akhbar!  

Av Fester Bestertester - 13 december 2010 19:19

Detta är speciellt till Albin i Burträsk.

 

Sagolikt fina bilder du knäppt. Läste ditt brev att det rörde sig om en Canon av nyare modell. Fin skärpa och kristallklara färger. UFO-Sverige har nu gått igenom ditt material och vi kan inte förklara vad du fångat på bild. Enda möjliga förklaringen är att det verkligen rör sig om ett ufo. Detta är ett av få fall vi har varje år, där vi går bet på att bena ut vad som fångats på bild. Väldigt spännande, må jag säga. Vi ser fram emot mer material från dig. Ut och fota, bara.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards