Alla inlägg under mars 2011

Av Fester Bestertester - 26 mars 2011 16:51

Alla skribenter tycks ha tagit ledigt. Ingen har något speciellt att rapportera, förutom Hasse, som återigen hamnat i fyllecell. Han satt i Hörsalsparken och njöt av några öl, när några adrenalinstinna snutar ryckte flaskan ur hans mun. Han blev såklart arg och började veva, men då drog de sina teleskopbatonger och bultade honom gul och blå, innan de slängde in honom i karetan för transport till polishuset. Hasse är nu misstänkt för våld mot tjänsteman, men det skiter han högaktningsfullt i, låter han meddela. Det är allt vi har att rapportera om. Ha en fortsatt trevlig helg.

Av Fester Bestertester - 23 mars 2011 13:28

Låt oss hedra stackars herr Hagar med ett finfint klipp. Han behöver hjälp. Denna låt får mig att minnas min relativa ungdom.


Av Fester Bestertester - 23 mars 2011 13:16

Hörde på radion att Sammy Hagar tror sig blivit kidnappad av aliens. Detta kan mycket väl vara sant, jag har själv råkat ut för det. Han är den första kändisen som råkat ut för detta. Rymdvarelserna är aningen analfixerade. De ska hela tiden rota runt i ändtarmen av anledningar jag ej känner till.


Har haft ett implantat i våfflan, men det togs bort förra gången jag blev bortförd. Det verkar som om de är färdiga med mig, tack och lov. Deras intelligens är vida överlägsen vår, därför kan vi bara gissa oss till deras syften och mål. Kanske vill de korsbefrukta med oss, kanske vill de förslava oss. Svaret står skrivet i stjärnorna. Fast visst är det spännande att alien lifeforms finns mitt ibland oss.

Av Fester Bestertester - 23 mars 2011 02:47

Hej på er. Detta är Hasse som försöker skriva. Har främmande och vi dricker sprit och öl o alla är drängfulla. Störningsjouren har varit här och nu väntar vi bara på snuten. Det blir en sjukskrivning i morgon, aldrig att jag orkar jobba efter en sen natt i alkoholens tecken. Nu ska jag gå loss på whiskyn (Tullamore Dew). Den river gött i kistan. Hare bra nu alla, så hörs vi någon annan dag.

Av Fester Bestertester - 23 mars 2011 02:24

Sitter och ugglar framför datorskärmen och längtar efter trötthet. Inatt blir det nog ingen sömn, känns det som. Skit också. Har bara Theralen att ta till, förutom benso då. Men skiten hjälper ju inte. Jag får nog hala fram snorren och börja porrsurfa. Det skingrar nog mina dystra tankar.

Av Fester Bestertester - 22 mars 2011 18:28

Det fanns en tid då Mengele frossade i människooffer. När Heydrich hade ståfräs och Hitler drömde om dalkarlar. Men vi schizofrena då? Hade vi en framtid i Tredje Riket? Nä, nä...Det blev Inter City-tåget till Birkenau och en dos cyanväte. Endast Hitler och hans närmaste fick vara sjuka. Som Göring och Udet, eller Degrelle och Römh. Alla andra: Rättning i ledet, marsch in i "duschen". Enda sättet att lämna Birkenau var genom krematoriets skorsten. Hoppsan, satte vist min schnaps i halsen. Det var inte bättre förr. Fråga bara närmaste sosse om dennes partis smutsiga historia med lobotomering och tvångssterilisering. Hitler var inte ensam.

Av Fester Bestertester - 22 mars 2011 18:07

Hankar mig fram i vardagen med ett snitt på fyra öl om dagen. Fyra! Jag är torr i halsen och klar i knoppen, något som icke är önskvärt. Jag vill bli full, full, full! Lönen kommer på fredag, så helgen ska gå i ölens tecken. Hatar verkligen att vara nykter.

Av Fester Bestertester - 21 mars 2011 19:36

Let Hibernian bleed green and white, those dirty fenian fuckers. Hearts will tear them asunder without mercy. The pride of Auld Reekie bide at Tynecastle, not in grubby Leith. The date is April third, don't forget it. Glorious Hearts.  

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards