Alla inlägg under augusti 2011

Av Fester Bestertester - 22 augusti 2011 04:45

Min bästa tid är nu, under de mörka timmarna. På dagarna sover jag, men ger mig ut till systembolaget innan de stänger, sedan blir det sängen igen. Brukar kliva upp runt tio på kvällen och sedan går jag loss på ölen och har ofta chips till det. Sedan tittar jag på tv och frestas av TV-shop-reklamen. Man kanske skulle köpa de där gångstavarna de marknadsför så hårt. Ofta ser jag på film, det är mitt stora intresse. Igår blev det "Heat", en bra film med bra skådisar. Jag gillar Tom Sizemore (stavning?) och naturligtvis Robert DeNiro. Snart är det dags för en ny film, har inte bestämt vilken det blir. Nehej, nu är det bestämt dags för en öl till. Ha det bra, alla.

Av Fester Bestertester - 21 augusti 2011 06:50

The most anticipated match so far this season is the battle of Auld Reekie. Two teams squaring off and besides three points pride is at stake. "Though some say that Rangers and Celtic are grand, the boys in maroon are the best in the land".

Av Fester Bestertester - 21 augusti 2011 02:27

Har varit så kåt hela dagen. Jag har runkat tre gånger och grävt mig i stjärten ett otal gånger. Allt började i morse när jag såg en smärt yngling på Statoil. Jag följde efter honom med bultande hjärta och lem och sedan dess har jag fantiserat om honom, hur vi kysser varandra, suger penis och idkar analsex. Tyvärr hade jag inte kameran med mig, han hade platsat i mitt galleri med den äran. Vi homosexuella har ju starkare drift än fittomaner, som jag kallar dem, eller heterosexuella som det heter i vardagstal. Därför behöver ändtarmen påhälsning ofta och regelbundet. Det börjar bli dags att bända upp ringmuskeln, lusten sitter i.

Av Fester Bestertester - 20 augusti 2011 02:09

Hyvä, jag är Ranta Runtiringen från Jyvvässkkkyllöä i mellersta Finland. Paranta hiocksimliö, toi hackala! Jag eter endast suomalaisen mat, inkentinken mesig ruotsi skit. Sotapojat marrssivaat. Kommer till Tuckholmia med färjan ochk tar tåget till Norrkoppi. Väl där eter jag kreftor, eller trommisspajalasidet, som det heter på suomi. Ska visa dem vad finska andan kan göra. Du ej gilla sisumannar ei rattsapolli sisältö, jag sticka kniven i dig. Totta kai!

Av Fester Bestertester - 19 augusti 2011 04:30

Den knasiga kungafamiljen väntar tillökning. Det är äldsta barnet Victoria som är på smällen. Med sådant påbrå kan man ju enkelt lista ut vad det blir av barnet: En hjärnskadad och lågintelligent belastning för samhället. Det var ett jävla fjäsk för dessa stofiler. Jag struntar inte i vad de gör, med knugen i spetsen, jag följer dem med ett halvt öga. Jag bryr mig därför att jag vill avsätta knugen och se till att hans tokiga familj inte får en skattekrona till i bidrag. Skaka hand med allmänt löst folk är de duktiga på. Att glänsa kring Stureplan klarar de också av, men där tar det stopp. De skulle inte klara en vecka utan apanage eller uppassare. Hela bunten är förståndshandikappade. Bara synd att Sverige ska tvingas dras med dem.

Av Fester Bestertester - 19 augusti 2011 00:04

Idag ställde min lilla toka till fru till det. Efter att hon lagat mat till mig skulle hon ta en dusch. Det bar sig inte bättre än att hon halkade till och slog sig i ansiktet. Hon skrek på sitt lustiga språk och jag stormade in i badrummet. Då halkade hon igen och slog munnen mot min knytnäve. Resultatet blev ett blått öga och en fläskläpp. Det blev en taxi till sjukhuset, då klantskallen till fru insisterade på läkarvård. Väl där upptäcktes även stora blåmärken på låren, de måste hon ha fått under kalabaliken i badrummet. Nu ligger den lilla stollen på sin madrass i källaren och sover. Hoppas att hon har lärt sig en läxa.


Arg Motala-bo

Av Fester Bestertester - 18 augusti 2011 23:45

Så var det dags igen, den fördömda Augustifesten är tillbaka. Då ska minsann folk ut på gatorna och trängas. Det blir uppträdanden av diverse elektrifierade orkestrar som framför dissonant "musik", marknad där knallar försöker lura en att köpa ren skit och kräkframkallande karuseller. Vidare finns det öltält där man kan köpa pissljummen folköl för 60 spänn muggen. Fy fan! Jag kommer att befinna mig på kräftskiva och enda gången jag går ned på stan blir för att handla på systembolaget. Jag vägrar fjanta runt som så många andra. Jag har all anledning att vara vresig.

Av Fester Bestertester - 18 augusti 2011 08:50

Tonight Hearts will host Tottenham Hotspur att Tynecastle. It's a qualifier for play in Europe. Spurs is a good team, but I don't have any sympathies for them. A good result at home is vital, but it's easier said than done. Maybe we can rely on good old guts and brawn. We can only cross our fingers and hope.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards