Alla inlägg den 10 november 2012

Av Fester Bestertester - 10 november 2012 11:44

Runkar ofta då jag är frekvent kåt. Jag tänker på snåriga analöppningar och stålhårda penisar. Det blir oftast i sängen jag leker med snoppen, men nu har jag funnit ett nytt sätt. Jag onanerar i vardagsrumsfönstret. Jag drar av mig kalsongerna och tokrunkar. Vetskapen att de i grannhuset kan se mig ökar min njutning tiofalt. Jag sprutar då ned fönstret med den äran. Att sätta extra krydda på runkstunderna är härligt. Har man en villig publik presterar man lite extra. Testa du också.


Lennart Kåt Lindström

Av Fester Bestertester - 10 november 2012 10:21

Låg en stund på sängen och tänkte efter att jag vaknat. Då fick jag en minnesbild av att ha varit på systembolaget. Jag klev upp och kollade i plånboken och minsann låg en femhundring där i. Nu minns jag incidenten i kassan vagt och jag hoppas att jag inte var odräglig. Skulle jag bli portad vore det en katastrof av rang. Dricker lite öl nu och gör ett nytt försök att handla om några timmar. Håll tummarna för att det går bra.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards