Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Fester Bestertester - 13 augusti 2012 21:58

Ah, mina 80-talshjältar Slayer. Har just grävt fram skivan "Hell awaits" och den står sig än idag. Schyssta gitarrer och mr Araya's stronga röst gör detta album till en höjdare. När hjärtat får välja blir det ofta hård musik, jag kan inte få nog. Nu måste jag dra mig tillbaka och headbanga. Puss, puss!

Av Fester Bestertester - 13 augusti 2012 19:23

Alltid lika komiskt när lycksökare från t ex Sprutti-sprattien "hoppar av" när de är på besök i den civiliserade världen. Nu har en bunt mörka sköningar beslutat sig för att inte åka tillbaka till sitt gudsförgätna land och istället stannat kvar.


Alla som kommer till Europa är snillen och en riktig resurs för oss insnöade rasister. Lite synd bara att åderlåta deras länder på intelligentsian. Snart är det dags för Sverige att hålla ett mästerskap (tror det är lesbisk fotboll) och vi får väl hoppas att Ayman Al-Islam och Sunday Kipross stannar hos oss i bleka nord. Visst vill vi bli berikade?

Av Fester Bestertester - 13 augusti 2012 18:28

Hur förhålla sig till bajs? En naturlig produkt av kroppen, inget konstigt eller skamligt. Alla bajsar vi, fast olika ofta.


Bajs luktar, det vet jag, men det kan man uthärda. Hur det smakar? Vet ej, har aldrig haft lust att prova på. Den smidigaste avföringen är den solida, diareer kan vara riktigt jobbiga, dock.


Som aktiv homosexuell får jag bajs på snoppen ett par gånger i veckan. No biggie, bara ut i badrummet och skölj av den.


Det är dags att avdramatisera vårt förhållande till avföring. Filmer där folk urinerar på varandra är väldigt vanliga, vill man ha en schysst bajs-rulle blir det svårare, men det går. Jag lovar att smörja in mig i min nästa partners bajs, ser inget fel i det, tvärtom. Då får jag VRÅLSTÅND!


MVH/Lennart K Lindström

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards