Alla inlägg den 25 september 2012

Av Fester Bestertester - 25 september 2012 19:47

Nu är det allvar, Omnicron har osäkrat bössan och inlett Operation Snöflinga. The primary target is me, myself and X. Sitter och svettas, ty jag har överkroppen inlindad i folie i en desperat åtgärd att få kontakt med de mina, nämligen Interzone.


Jag har släckt alla lampor förutom den vid datorn, dragit ned persiennerna och plockat fram mina tillhyggen. En hammare mot en k-pist bjuder inget nämnvärt motstånd, men det är i princip vad jag har att tillgå.


Jag måste dö innan året är slut och det kan jag förlika mig med, men jag vill hinna upplysa folket om vad som försiggår, annars är min död förgäves. Ni som läser detta, sprid budskapet om Omnicron och deras smutsiga metoder och omänskliga tillvägagångsätt. Låt dem inte stå oemotsagda. Nu fattar jag posto i hallen, kommer De genom dörren blir det att bulta och slå. Jag släpper ingen jävel över tröskeln. Commander Xzawilon, må lyckan stå mig bi!

Av Fester Bestertester - 25 september 2012 15:40

Struntade i jobbet igen och handlade tio burkar "Dynamit" och några Carlsberg. Det svajar rejält när jag går till kylskåpet, precis som jag vill ha det. Jag har bestämt mig för att gå till Mötesplats Asken, stället för oss sinnessjuka, oavsett hur full jag blir. De har kvällsöppet på tisdagar och jag har varit där förr berusad. Om inte annat kan jag gå dit och leva rövare, för att sedan bli avhyst. Jag gillar att driva med både personalen och gästerna.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards