Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Fester Bestertester - 9 februari 2013 19:38

Jag tog en ledig vecka på eget bevåg och fyllde tiden med fylla. På en av mina turer till systembolaget träffade jag på en arbetskamrat. Denna person skulle visa sig vara en första klassens judas, han tjallade på mig, berättade för chefen. Jag fick höra det på omvägar. Fy fan, ska man inte ens kunna ta en fylla mitt i veckan utan att folk ska oja sig? Nu måste jag traska till jobbet på måndag och bli inkallad till mini-Hitler. Jag kommer att bli utskälld efter noter, men jag kommer inte att bli aggressiv. "Yes, massa, no massa, I see your point..." Jag lägger mig platt, så kanske denna storm bedarrar. Tror bestämt att jag tar ett par huttingar på måndag morgon. Teflonmannen, någon?

Av Fester Bestertester - 9 februari 2013 13:35

Ska hälsa på en före detta arbetskamrat. Han har norska rötter och är alltså en smula efterbliven, men det gör inget. I hans sällskap känner jag mig som Einstein. Jag tar med mig några öl, något han inte gillar, men det är så kul att retas. Jag håller på att berusa mig och bör vara rejält onykter när jag plingar på hans dörr. Det är så kul att umgås med samhällets bottenskrap.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards