Alla inlägg den 16 juli 2013

Av Fester Bestertester - 16 juli 2013 23:26

Nu blire inget mer drickande, jag har tröttnat. Jag tror jag hade en vit dag i juni, annars har det varit blött. Nu lägger jag ned drickandet för ett tag, ruset lockar inte. Kanske kan åtta timmars sömn få mig på festhumör, kanske inte. I kylen finns det grejer, men de får stå kvar tills onsdag i alla fall. Där ser ni, jag är ingen alkoholist.

Av Fester Bestertester - 16 juli 2013 20:16

Helt klart måste ursprungsbefolkningen i Norden anpassa sig till främlingarnas seder och bruk. Vi har ju endast fjantig dans runt midsommarstången, när vi inte dricker brännvin eller snusar. Araber och afrikaner, de har minsann en kultur värd att bevara och dessutom är de flesta av dem fredliga muslimer. Ah, islam, denna toleranta och kärleksfulla religion.


Skolavslutningar får ej hållas i kyrkan, då kan lilla Muhammed känna sig kränkt. Att sjunga nationalsången går verkligen inte för sig, jag anser att det ligger farligt nära hets mot folkgrupp. Varför inte förlägga skolavslutningen till den lokala moskén istället? Svenska barn kan inte kränkas, de är ingen egen folkgrupp.


I Danmark tas nu nästa steg för att göra landet islamskt. Allt kött som serveras i skolan måste vara halalslaktat och griskött förbjuds. Röd pölse, en korv så populär att den kommit att bli en symbol för Danmark sjunger på sista versen. En iskall Tuborg att skölja ned den med? Endast ett minne blott om sisådär fem år.


Tidigare generationer har krigat för sitt land och sin särart. Främmande horder har slagits tillbaka med sabel och musköt. Vi har en hel del att lära av de tappra krigare som gjort så att vi har ett Danmark, eller ett Sverige. Snart är våra länder ett minne blott, detta låter vi (?) ske utan åtgärd. Vid Oden, regimens hjärntvätt fungerar över förväntan.


Du har läst en text från SFKO

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards