Alla inlägg den 30 september 2013

Av Fester Bestertester - 30 september 2013 22:32

Detta är en dyster Lennart. Jag har ju länge haft ögonen på Sixten, min äldre granne. Visst gillar jag fasta och hårlösa gossar, men jag sväljer allt som kommer i min väg.


Sixten är välbevarad likt en flaska snoffsigt vin och blotta tanken på hans stora pung med vällagrad sperma får mig störtkåt. Jag har ibland hållit upp dörren för honom och samtidigt passat på att smeka hans rumpa utanpå de blankslitna byxorna. Han har inte en enda gång ens antytt att han inte uppskattat mina välmenande närmanden.


Häromdagen kom han gåendes mot porten och jag kunde inte hålla mig. Jag knäppte upp byxorna och blottade min styva lem. Jag hann med endast ett par drag, sedan hörde jag ett gällt skri. Det var hans dotter, en lesbian av värsta sort. Hon fick fram mobiltelefonen och jag rusade upp till min lägenhet, både ledsen och arg.


Jag hade precis fått en skön utlösning när det plingade på dörren. Jo då, det var polisen. Det blev ett långdraget förhör på polishuset, där jag förklarade att Sixten skulle uppskatta skön mansex, plus att jag som bög har mina otyglade lustar att bejaka varje dag. Varje dag!


Vi lever i ett sexualfientligt samhälle där ingen hänsyn tas till homosexare med frekvent erektion. Om jag lystet skvätter min säd på en främmande man på stan kräver jag inte analsex som motprestation, dock hoppas jag på det. Blir det inget möte mellan ändtarm och snopp accepterar jag det, jag vill inte straffas av ett hjärntvättat polisväsende bara för att jag raggar på sköna killar. Inser man inte behoven ca 40 procent av befolkningen har, med andra ord vi bögar, är man farligt nära massmord, en ny förintelse.


Jag har nu 1200 kronor att betala som straff innan oktober månads slut, men inte fan släpper jag snoppen för det. Jag är och förblir homosexuell, jag fortsätter onanera. Om kanske tio år tillåts jag lufta snorren bäst jag vill utomhus, eller så vajar hakorsfanorna i varje flaggstång. Oavsett om du är bög eller inte hoppas jag att du aktivt gör ditt val. Kämpa för fri kärlek, inte för folkmord.


MVH/Lennart K Lindström

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards