Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Fester Bestertester - 7 maj 2014 19:11

Allas vårt Snoka tar emot Åtvidabergs FF i ett som alltid glödhett derby. Det kan behövas lite värmande spel och kämpatakter i det ruggiga vädret.


Jag laddar upp på krogen Durkslaget, sedan har jag en utsparks avstånd till klassiska Parken.


Såklart att det bli seger och tre poäng till IFK, allt annat vore ett misslyckande. Fast blir det förlust finns det ett antal uteställen jag passerar på väg hem för en liten fylla, det lindrar det mesta. Tre mål för Snoka, noll för Åtvidaberg.

Av Fester Bestertester - 7 maj 2014 18:47

Jag är en vanlig strävsam medborgare, därför har jag beslutat att återgå till jobbet på torsdag, för två djävulska dagar innan helgen. Man kan inte vara ledig jämt och ständigt, ibland får man bjuda till och slava en period och det är just vad jag ska göra.


När det blir fredag eftermiddag kan jag pusta ut, nöjd med mig själv, inte förr. Dock tänker jag inte släppa drickandet helt, men jag nöjer mig med en minifylla idag och imorgon. Det får väl vara nån måtta på duktigheterna?

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards