Alla inlägg den 5 juni 2014

Av Fester Bestertester - 5 juni 2014 16:52

Imorrn är det dags för Sverige att fira sin dag. Fast vad är Sverige och vad är svenskar? Vi är ingen folkgrupp och man kan inte hetsa mot oss. Om jag antyder att zigenare stjäl mullrar statens kanoner, säger jag detsamma om svenskar får jag en gratis prenumeration på Expo.


Det finns ingen svensk kultur. Svenskar har aldrig lyckats med något. Fast det finns ju inga svenskar, men de är nazister höga på flugsvamp.


Tacka vet jag Afrika, detta fina land. Där finns inga löjliga vita, bara ett svart paradis. I Afrika görs verkliga framsteg, storslagna litterära verk och fin-fina uppfinningar. Nåja, de har vassa machetes i alla fall.


Volvo, Gripen och Viggen. Vad är det jämfört med ebola, hanta och aids? Det vita måste puts väck, folkmordet i norra Europa måste påskyndas. Jag skäms över att vara nazistiskt vit med spasmer i högerarmen. Alla lika, vissa mer än andra.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards