Alla inlägg den 8 juli 2014

Av Fester Bestertester - 8 juli 2014 01:33

Nu har jag kommit hem efter att ha besökt Lennart K Lindström. Han var väldigt kramig och led svårt eftersom RFSL har lite dåliga öppettider nu i semestertider.


Som tidigare överenskommet fick han låna ett par kalsonger jag burit i tre dagar och han blev så glad att han bjöd mig på tre glas Lord Calvert. En väldigt fin gest om du frågar mig.


Sedan blev Lennart allvarig och frågade om han fick bli intim med mig. Vi har kännt varandra länge, men inte haft sex, då jag är straight. Dock möttes vi på halva vägen och han fick min tillåtelse att föra upp ett finger i min stjärt.


Jag blundade och tänkte på Lolo Ferrari och det funkade utmärkt. Behandlingen skänkte mig njutning, det ska jag villigt erkänna. Han rotade runt i ca tio minuter, sedan fick det vara bra.


Under tisdagen kommer Lennart att först skicka ett argt mail till RFSL för att de inte tar hand om medlemmarna som sig bör, sedan ska han försöka bjuda in sig till någon av stadens gaykillar. Jag hoppas att han träffar en karl med villig snopp och rumpa, Lennart ska inte behöva onanera sig skinnflådd.


Jag har gjort allt jag kan tänka mig för min vän, att erbjuda en bultande lem får homofilerna göra. Även jag har mina gränser. Jag önskar dig god jaktlycka, kamrat.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards