Alla inlägg den 25 augusti 2014

Av Fester Bestertester - 25 augusti 2014 22:40

Nu har det hänt igen, jag har rakat mig. Det är tredje gången i år jag tagit mig i kragen och släpat mig ut i badrummet. Det krävdes både trimmer och hyvel för att bli av med den vildvuxna behåringen och nu ligger den i papperskorgen. Jag hajar till varje gång jag går förbi spegeln i vardagsrummet, vem är snyggingen jag skådar?


Att raka sig ofta, kanske flera gånger i veckan, är helt onödigt och en smula fjolligt. En man ska inte överdriva viljan att se bra ut, speciellt inte en vacker sådan som jag. Jag har en fantastisk karisma och utstrålning som kan snärja vilken kvinna som helst. Vem vill ha en spenslig, ständigt slätrakad fjant i rosa skjorta?


Om cirka en vecka har jag en härlig skäggstubb och om kanske en månad är skägget tillbaka. Oavsett stil är jag en tiopoängare, men just nu kan jag inte låta bli att stryka handen mot kinden. Kanske bli det en rakning till innan jul.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards