Alla inlägg den 29 oktober 2015

Av Fester Bestertester - 29 oktober 2015 22:38

Har nu tagit mina kvällsmediciner och väntar på att de ska slå till. Det blev Lergigan, Clozapine, Theralen och Oxascand. Det brukar ta en timma, sedan blir jag vråltrött.


Imorgon väntar sista arbetsdagen för veckan, så jag vill vara utvilad så jag orkar vara uppe länge då. Det var allt ifrån mig för idag. Hej, svejs.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 29 oktober 2015 21:20

Det sket sig med drickat, men rökningen håller jag på låg nivå. Har bara sugit i mig åtta cigg hitills idag och det är ju fenomenalt. Känner mig inte speciellt röksugen heller, så jag kanske landar på tio stycken idag. Bara ca ett halvt paket således och det är ju inte illa. Hurra, vad jag är bra.

Av Fester Bestertester - 29 oktober 2015 20:06

Tjena! Jag har fått en ny granne, en urläcker kille i 30-årsåldern. Han har en fin liten rumpa och maskulint breda axlar. Har fantiserat en hel del om honom och kanske ska jag försöka lägga in en stöt på honom.


Vem vet, han kanske också gillar killar. Kanske hamnar vi isäng med varandra, kanske... Nej, nu är det jag som tar en stilla runk. Jag drömmmer mig bort till frustande het homosex.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 29 oktober 2015 19:14

Alla medlemmar i UFO-Östergötland är välkomna till lokalen på Kråkstigen 4 imorgon. Undertecknad kommer att hålla tal och förevisa artefakter och till min hjälp har jag Bosse Rulltårta från Norrköping.


Bosse kommer att tala om vad som krävs för att få till stånd byteshandel med marsianerna och annat spännande. Varm korv, kaffe och vetelängd kommer att finnas till försäljning. Slut upp, du som läser detta. Vi ses imorgon kväll.


MVH/Sune Andersson

Av Fester Bestertester - 29 oktober 2015 19:02

Tja på er, alla glada! Detta är Hasse. Håller som bäst på att ta mig några bärs i min ensamhet. Glor på dumburken också och där är bara skit. Jag som vill kolla på tractorpulling. Nu ska jag öppna en Carlsberg till och bara njuta, ha det bra nu.


MVH/Hasse

Av Fester Bestertester - 29 oktober 2015 18:12

UFO-Norrköping kommer under kvällen att hålla ett möte hos en medlem. Där ska man gå igenom bilder inskickade från närområdet, bilder som mycket väl kan visa utomjordiskt liv. Vår värd står för kaffet, vilket kostar fem kronor koppen. Välkomna.

Av Fester Bestertester - 29 oktober 2015 17:45

Jag lägger ned det här med vita dagar. Istället kommer jag att dricka bara lite öl två dagar i veckan. Det blev för plågsamt att vara helt utan spånken, så jag gör alltså en kompromiss. Har precis öppnat en öl och räknar med max fyra burkar idag och det är ju nästan ingenting. Hurra vad jag är bra!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards