Alla inlägg den 25 februari 2015

Av Fester Bestertester - 25 februari 2015 23:56

Har testat att sova, men det funkade inte, inte för fem öre. Nu skiter jag i det och sitter uppe hela natten istället. Har nästan sju timmar att slå ihjäl, men jag har öl, så det ska nog gå bra. Får hålla mig borta från basen imorgon, för jag lär stinka gammal fylla. Jag avskyr vaknätter, är jag ledig dagen därpå, då går det minsann att sova. Usch!

Av Fester Bestertester - 25 februari 2015 14:32

Skäggige mannen var på mig utanför systembolaget idag. Igen! Han ville ha pengar, men jag sa nej. Aldrig att jag sponsrar hans supande, mina pengar är mina. Han är just nu stadens risigaste alkis och hänger utanför systembolaget hela dagarna, verkar det som. Han är skitig, han är ovårdad, han är lat.


Själv är jag storkonsument, men inte missbrukare. Jag har mina vita dagar, men skäggige mannen sörplar öl varje dag. Har han inte krav på sig att söka arbete? Varför kan han slöa hela dagarna? Jag blir förbannad när jag ser honom, han står lutad mot en vägg i anslutning till bolaget mest hela dagen. Klipp dig och skaffa dig ett jobb!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards