Alla inlägg den 14 maj 2015

Av Fester Bestertester - 14 maj 2015 20:28

Så har man då släppt in ett tredje mål mot Ivan Russkievitj. Bye-bye, Sverige. Det spelar ingen roll att Sverige reducerat, matchen är förlorad. Så jävla irriterande att alltid ha rätt, inte sant? Nu växlar jag fokus från TV-skärm till aluminiumburk. Jag vägrar att ha en dålig kväll även fast resultatet inte går min väg.

Av Fester Bestertester - 14 maj 2015 20:03

Det blev som jag förutspådde väldigt svårt för Sverige i hockey-VM. Man ligger efter med två mål och spelar inget vidare. Min enda tröst är att ölen smakar bra. Sverige har inte spelarmaterialet som krävs för att hävda sig på världsnivå. Det var kul så länge det varade.

Av Fester Bestertester - 14 maj 2015 18:00

Ann-Britt från Söderköping har skickat in en serie fotografier med spännande material. Det är både avlägsna ljuspunkter på natthimlen, men även mer detaljerade bilder. Nu är de analyserade och inlagda i arkivet.


Det rör sig om ett par farkoster från Plejaderna, en utomordentligt spännande stjärnhop inte så fasligt långt bort. Syftet med besöket kan vi bara gissa om, men spännande är det hur som helst.


Kan Ann-Britt så kan du. Ge dig ut på fältet med kameran i högsta hugg så kanske du kommer att nämnas här på bloggen. Tack för ditt bidrag, Ann-Britt, en t-shirt kommer med posten.

Av Fester Bestertester - 14 maj 2015 17:42

Har laddat i flera timmar inför matchen mellan Sverige och Ryssland senare ikväll. Börjar få svårt med motoriken och då vet man att man är lagom full. Jag tror på rysk vinst, men visst kan Sverige överraska. Jag tar mig an matchen med nerverna på helspänn och en öl nära till hands. Sassa, brassa, mandelmassa!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards