Direktlänk till inlägg 25 februari 2016

I need a hit!

Av Fester Bestertester - 25 februari 2016 22:14

Aaarrrgh! Nu jäklar är det allvar. Den rökavvänkning jag idag inlett håller på att ta knäcken på mig. Nu är det inte roligt längre, jag förstår inte hur jag ska stå ut ens fem minuter till utan ett bloss. En härlig cigarett i all sin prakt...


Fy fan vad dum i huvudet man var som började röka. Då mådde man dåligt av ciggen, nu mår jag dåligt utan dem.


Kastar jag mig inte ur lägenheten för ett bloss på gården snart är jag fan värd en medalj. Det är överjävligt svårt att bara dra ned på ciggen. Men kör jag på som idag, att jag bara röker när jag verkligen känner för det och inte slentrianblossar är mycket vunnet. Rökfri? Det vete fan om jag någonsin kan bli.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fester Bestertester - Måndag 20 maj 23:49

Idag var jag på Systembolaget och köpte mig sju starköl, vilka jag tog med mig till närliggande Hörsalsparken. Jag kan inte räkna hur många fyllor jag haft där, men vi snackar flera hundra. Skulle det regna finns där en lång busskur med tillhörande b...

Av Fester Bestertester - Måndag 20 maj 22:04

Tittade på matchen mellan Sverige och Frankrike tidigare under kvällen. Sverige kom undan med blotta förskräckelsen och vann bara med tre ett, varav ett mål i tom kasse. Laget måste skärpa till sig, för imorgon möter man Slovakien och det blir så kla...

Av Fester Bestertester - Söndag 19 maj 19:34

Ni som hängt med i skriverierna på senare tid vet kanske att jag har en krånglande rygg. Saken är den att jag gick till och från mataffären idag utan större problem. Satt på tre ställen längs vägen och vilade lite och jag klarade av äventyret utan at...

Av Fester Bestertester - Lördag 18 maj 22:05

Som så många gånger förr har jag inte gjort ett skvatt idag. Jag har inte varit utanför dörren, jag har inte lagat mat, jag har inte pratat i telefonen. Jag har bara suttit och glott på TV förrutom att mikra en frysrätt, en sådan där eländig kartong....

Av Fester Bestertester - Lördag 18 maj 15:39

Mitt liv i celibat är över, jag är redo att brottas igen. Min stjärt har återhämtat sig och den törstar efter grova objekt. Ni skulle bara veta hur mycket man kan tänja ut ringmuskeln, den sväljer min största analplugg, även fast jag får börja lite f...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards