Alla inlägg den 23 februari 2016

Av Fester Bestertester - 23 februari 2016 18:29

Jag är vrålfull. Orkar inte skriva så värst mycket mer. Jag umgås med Rompan, Bosse Rulltårta och herr X och vi dricker oss fulla.


Det ska bli intressant att se hur kvällen slutar, ingen av os bär vuxenblöjor. Jag tror att det slutar i dur, men så är jag en obotlig optimist. Klatu verada niktu!

Av Fester Bestertester - 23 februari 2016 18:08

Jag är utsatt för en klapjakt på min person, man vill förlöjliga och misskrediterar mig. Jag säger ett bestämt nej till psykiatrin och deras smutsiga metoder, jag säger nej till medicinen Clozapine.


Jag står stark och rakryggad genom hela kanonaden psykiatrin avlossat mot mog. Jag önskar att de alla slutar som Palme, nedkissade på en skitig trottoar.


Bu för psykiatrin, blä för deras metoder. Jag är född fri och kommer att fortsätta leva fri. In your face, the knasigt sjukvård.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 23 februari 2016 17:10

Jag har tänkt att bli berusad ikväll och har redan startat. Är inne på min tredje öl och börjar komma i god form.


Jag kommer att skriva starka sanningar på Facebook och ringa de där personerna jag aldrig annars har kontakt med. Jag kommer inte att skräda orden.


Damage assesment tar vid imorgon, då kanske jag får ågren över vad jag skrivit och sagt på fyllan, men det är morgondagens bekymmer.


Just nu säger jag bara botten upp och gutår!


MVH/Hasse

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards