Alla inlägg den 14 juni 2016

Av Fester Bestertester - 14 juni 2016 16:34

Island möter Portugal i en foltbollstäfling ikväll. Självklart hejar jag på våra skandinaviska grannar och önskar dem allt gott. I och med att Sverige är utslagna ur turneringen finns inget annat lag att heja på. Ett enfaldigt "sassa, brassa, mandelmassa" till Island. Kör hårt, kör över motståndet.

Av Fester Bestertester - 14 juni 2016 16:13

Detta är ett öppet brev till alla sirianer.Ring inte på min telefonapparat, det bara brusar och susar när jag lyfter luren. Bättre då med cirklar på gräsmattan, som de mönster ni brukar göra i sädesfält. Jag behärskar sirianska, så det är inga problem.


Alternativet är att skicka strålar in i min hjärna, då kan vi ha en tyst konversation. Det står er fritt att kontakta mig vilken tid som helst på dygnet, jag är alltid redo. Hör av er, men inte telefonledes.


MVH/Vän av ordning

Av Fester Bestertester - 14 juni 2016 00:13

Jag har varit strängt upptagen idag med att titta på fotboll. Tyvärr vann Spanien sin match och Italien sin. Mediokra Sverige fick bara oavgjort mot dåliga Irland.


Tre tråkiga resultat, men än har inte tåget gått. Sverige kan sprattla till och orsaka problem för både Italien och Belgien, större under har skett.


Nu ska jag gråta mig tilll sömns, så får vi ta nya tag en annan dag. Heja Sverige, sassa, brassa, mandelmassa!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards