Alla inlägg den 25 november 2017

Av Fester Bestertester - 25 november 2017 20:25

Frugan hålls för stunden inlåst hela dagarna, då hon uppvisat ett obstinat beteende. Därmed har det blivit min lott att laga mat och det har jag fixat galant. Idag blev det ärtsoppa på burk, det var bara att värma den på plattan så var det klart. Naturligtvis hade jag punsch till maten och nu sitter jag mätt och belåten och bara jäser. Jag kommer att telefonera (vilket jag är sparsam med), då jag önskar prata med Nils-Erik. Vi har viktiga saker att avhandla och kanske kan han ge mig äktenskapliga råd, han har ju varit gift länge och varit en kurtisör av rang innan han knöt äktenskapets band.


Jag planerar att hålla frugan inlåst ett par dagar till, men mig kommer det inte att gå någon nöd på. Jag har både fiskpinnar och falukorv i frysen, att ordna en god lunch är inget problem. Nu tackar jag för mig, jag ska ha mig en cigarr på altanen.


MVH/Arg motalabo

Av Fester Bestertester - 25 november 2017 15:39

Toner från ett etniskt homogent Sverige fyller mitt hem, jag har satt på en 78-varvare med glad och uppbygglig musik. Artisten jag för stunden lyssnar på är Hilmer Borgeling, en gigant inom musikvärlden, en man som berikade vårt land med sina finurliga melodier och utövade ett stort och sunt inflytande på befolkningen. Sverige var ett sofistikerat och framgångsrikt samhälle på hans tid, men detta skulle komma att raseras av Palme årtionden senare. Jag drömmer om ett svenskt Sverige om nätterna och närhelst jag önskar bli nostalgisk som vaken tar jag till mina gamla vax. Ni med elgitarrer och elektriska orglar: Dra något gammalt över er!


MVH/Sune Andersson

Av Fester Bestertester - 25 november 2017 13:15

Jodå, jag är tillbaka. Jag var ute en sväng med min kamera igår och stötte på en neger, han hette Sunday Mkwene och hade en härlig kropp. Jag fotade honom från topp till tå, sedan gick vi till Olaiparken och jisses vad fjärilar jag hade i kistan. Han knäppte upp sina byxor och jag tog några närbilder. Sedan blottade han sitt kön och det var sannerligen mäktigt, även i slakt tillstånd.


Det slutade med oralsex och massage av pung, jag var i sjunde himlen. Jag har gedigen erfarenhet av negrer och de har alltid levererat, jag har alltid eggats till ett härligt klimax i deras sällskap.


Nu ska jag ladda upp bilderna av Sunday på datorn, så har jag något att onanera till såhär i höstmörkret. Vilken fining jag fick på kroken/kameran. En tiopoängare!


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 25 november 2017 13:01

Om cirka en timma tar jag spårvagnen hem till Ronny, vi ska festa lite och sedan gå till puben God vän. Jag har redan börjat dricka, det har blivit öl, så när vi lämnar Ronnys lägenhet kommer jag att vara i toppform. Jag har pratat med Bosse Rulltårta och han kommer också. Ronny ska berusa sig på Marinella, sicken fjolla! Hej på er, för nu.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards