Alla inlägg den 16 december 2017

Av Fester Bestertester - 16 december 2017 22:50

Jag har varit på puben i Vilbergen, det var asrolit. Det var jag o några polare som drack en del. Fan, va schyst Fikret är, ägaren. Han spelade musik från sitt hemland, mycket bättre än svensk skit.


Jag pratade med Ismedin, en jävlit shyst kille från Kroatien. Han ville selja någon medicin, men jag la allt på ölen.


Det blev en kebabtallrik också. Svensk mat e så tråkig, bättre med kryddor o annat.


Nu ska ja sova, sen blir det kanske en annan pub imorrn, God vän. Hej på er.


MVH/Ronny

Av Fester Bestertester - 16 december 2017 15:59

Short shout out fi me, just want to remind all punters there's a big match tomorrow. The dreggs from Parkhead/Boghead will come to Gorgie road in a desperate attempt to return home to their hovels with three well needed points.


Let's thwart them, let's make the pope and all fridgid nuns greet like never before. Call me a hun, call me a proddie, I couldn't care less. I side wi Britain, I'm used to wallow in fenian blood without as much as a frown.


Glorious Hearts, only an imbecill would remain indifferent. "Could you go a chicken supper, Bobby Sands"?


/Your Calum

Av Fester Bestertester - 16 december 2017 15:09

Jag har den senaste tiden skrivit ned ordvitsar på papper, har blivit en hel del. Vissa har efter undersökning visats vara använda av andra redan, men vem är unik? Här kommer min senaste: Hunden ramlade nedför berget. Vad var det för ras? Visst var den festlig?


MVH/Pelle Jönsson

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards