Alla inlägg den 15 november 2007

Av Fester Bestertester - 15 november 2007 20:26

Jag är en ronkande sosse, jag är en ronkande sosse, en ronkande sosse, en ronkande sosse. Jag är en ronkande sosse.



Jag röstar på sossarna, ja det gör jag. Jag röstar på sossarna ja det gör jag. Jo, det gör jag säkert det.



Först var jag ensamstående och tjänade ingenting, sen skaffade jag mig barn och tjänade ingenting. Sen så skiljde jag mig och tjänade ännu sämre. Nu så är jag alkoholist och tjänar jättebra.

Av Fester Bestertester - 15 november 2007 19:55

Morsning! Hasse Greaser här. Jag är en äkta raggare och en äkta man. Raggare har man varit sedan 70-talet, då jag blev gammal nog att ta styrlapp.



Jag åker så klart amerikanskt, nämligen en Chevrolet Impala, 1968 års modell. Den är läckert mintgrön och har haft fyra ägare (mig inkluderad). Den går som en Longines, ä-hum, en (schwezisk) klocka.



Som en sann raggare är min värld uppdelad i svart och vitt, hata eller älska. Ja, jag hatar fjolliga män och jag älskar tuffa grabbar. Eller inte älskar, förresten. Man är väl ingen bög heller. Tuffa grabbar är helt okej, medan fjolliga "män" spänner upp röven instinktivt så fort en man närmar sig. Fy f*n!



En riktig man ska lukta svett, tobak och motorolja och alltid vara redo att charma omkull kvinnor varhelst han går. Han ska även lyssna på svängig musik, typ Eddie Meduza eller Eilert Pilarm. Absolut förbjudet är synth-musik och disco. Tvi vale!



Är du tjej och intresserad av mig så tveka inte att höra av dig till oss. Här finns en riktig och villig man.

Av Fester Bestertester - 15 november 2007 19:12

Jag har äntligen fått kontakt med "andra sidan": själar och andeväsen. Jag har alltid varit fullt övertygad om ett liv efter detta, men bara varit lite osäker på hur det skulle gestalta sig. Så idag fick jag svar...



Jag har som så många andra lekt anden i glaset och gjort min egen ouija-bräde, allt utan resultat. Jag har intresserat mig för Satanismen, men även det utan effekt. Jag började misströsta, innan jag i somras fick kontakt med en man från Indien, via internet.



Denna man står i daglig kontakt med både andar, änglar och demoner och han hjälpte mig på vägen med några ramsor, eller ska vi kalla dem trollformlar?



"Schra, wajnesh tiri cassuna". Store ande, jag söker dig, som vi säger på svenska. Jodå, efter endast ett par sessioner vid rökelsen och altaret (hemmasnickrat och sobert i svartlackerad furu) klickade helt plötsligt allt och jag hade en första klassens närkontakt med en demon, som kallar sig Watu.



Watu avled i lungsot 1834 och har allt sedan dess hemsökt sina hemtrakter i norra Sprutti-Sprattien (nej, jag får inte skriva ut namnet på platsen han hemsöker) och visade sig vara riktigt reko och artig, sitt demon-rykte till trots.



Jag har sedan juli haft nästan daglig kontakt med Watu och han har visat sig vara inte bara trevlig i största allmänhet, utan även uppriktigt intresserad av att låta människor och demoner närma sig varandra.



Håll ögonen öppna och bered er på himlastormande nyheter. Käftsmällen goes paranormal och du är erbjuden en plats i baksätet. Hoppa in, vet jag...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards