Alla inlägg under oktober 2010

Av Fester Bestertester - 7 oktober 2010 19:33

God kväll, alla tänkande individer. Min vurm är fascismen, den enda åskådningen som har ett helhetsperspektiv. Individen är en kugge i hjulet, en ingrediens i rätten kallad Nationalstaten.


Ingen man eller kvinna är viktigare än kollektivet. Att sätta sig upp mot styret borde rendera i obligatoriskt dödsstraff. Alla drar sitt strå till stacken och måste dra åt samma/rätt håll. Individuella utsvävningar accepteras icke.


I ett fascistiskt samhälle kan man luta sig mot de styrande. Man har då bidragit med blod, svett och tårar för att möjliggöra fascismens drömsamhälle. Man är en flitig myra i stacken. Inget liberalt svammel eller kapitalistiskt dravel.


Den fascistiska staten som kommer att upprättas i Sverige är stolt, stark och trygg (för att parafrasa Sossarna). Den är beroende av trogna undersåtar med folkets bästa för sina ögon. Inget liberalt flum, ingen imbecill kommunism. Endast fascism kan rädda Sverige.


 

Av Fester Bestertester - 7 oktober 2010 19:12

The piper came to our town,
To our town, to our town
The piper came to our town
And he played so bonnielie
He play'd a spring the laird to please
A spring brent new from 'yont the seas
And then he gae his bags a squeeze
And played anither key


Chorus:

He play'd "The Welcome Ower the Main"
And "Ye's Be Fou and I'se be Fain"
And "Auld Stuart's Back Again"
Wi' muckle mirth and glee.
He play'd "The Kirk", he play'd "The Queen"
"The Mullin Dhu" and "Chevalier"
And "Lang Awa' But Welcome Here"
Sae sweet, sae bonnielie


Chorus

It's some gat swords and some gat nane
And some were dancing mad their lane
And mony a vow o' weir was ta'en
That night at Amulrie.
There was Tillibardine, and Burleigh
And Struan, Keith, and Olgivie,
And brave Carnegie, wha' but he,
The piper o' Dundee.


And wasna he a rougey, a rougey, a rougey,
And wasna he a rougey, the piper o' Dundee

Av Fester Bestertester - 7 oktober 2010 18:45

Fy fan, vad bra jag mår. X:et, himself surfar på en framgångsvåg. Jag har positiva symptom. Det innebär att man är glad, lycklig och euforisk. Jag kan inte hjälpa det, jag brister ut i skratt i tid och otid. Jag hjular och fnissar. Vad härligt det är med positiva symptom. Schizofreni? Det må så vara, men jag mår bara så bra. Prost!

Av Fester Bestertester - 6 oktober 2010 14:44

Hej alla sköna läsare. Detta är Lennart K Lindström. Som ni väl vet vid det här laget är jag inbiten homosexuell. Jag fantiserar ständigt om karlars stjärtar och går ofta omkring med vrålstånd. Atta vara homofil innebär att vara kåt för det mesta.


Jag har lyckats trycka upp tre Liljeholmen-ljus i analen nyligen. Det spände skönt. Arslet går att töja ut rejält, ofta mer än man tror. Andra objekt jag kör upp är pennor, cigarrer och morötter. Mmm...


Acceptera Läkerol från mig och de kommer med bajs-smak. Allt ska upp i stjärten. Fast inget kan mäta sig mot en pulserande penis, så klart. Det är så härligt att ge analen en rejäl omgång, inte sant? Puss, puss!

Av Fester Bestertester - 4 oktober 2010 20:43

When I was a lad, a tiny wee lad, my mother said to me,
"Come see the Northern Lights my boy, they're bright as they can be."
She called them the heavenly dancers, merry dancers in the sky,
I'll never forget that wonderful sight, they made the heavens bright.

Chorus:
The Northern Lights of Aberdeen are what I long to see;
The Northern Lights of Aberdeen, that's where I long to be.
I've been a wand'rer all of my life and many a sight I've seen.
God speed the day when I'm on my way to my home in Aberdeen.

I've wandered in many far-off lands, and travelled many a mile,
I've missed the folk I've cherished most, the joy of a friendly smile.
It warms up the heart of the wand'rer the clasp of a welcoming hand.
To greet me when I return, home to my native land.

Av Fester Bestertester - 4 oktober 2010 20:02

Var tyskarna blodtörstiga barbarer som tryckte ned Zyklon-B i judars gap? Var de bindgalna primater? Hur kunde de då tillverka världens första automatkarbin? Komma på kamouflage-mönstrade uniformer? Uppfinna potenta raketvapen? Sist men inte minst, hur kunde tyskarna skapa världens första jetplan? Heinkel He 178 är en milstolpe i den moderna människans utveckling. Kanske dags att revidera tyskhatet. 65 år för sent...


 

Av Fester Bestertester - 4 oktober 2010 19:11

Varsågoda och njut av en bild av herr X tagen i lördags. Dag fem efter utskrivningen och han har redan gått ned sig i alkoholträsket. Han vräker sig ogenerat i en sunkig soffa utomhus och skiter fullständigt i folks förfärade blickar. Vi håller på dig, X. Som vanligt: Klatu Verada Niktu.


 

Av Fester Bestertester - 3 oktober 2010 18:02

Tjena, alla! Det är Ronny. Fan, nu är det söndag kväll igen och jag är fortfarande sugen på att festa mera. Jag ska förlänga helgen. Det blir att ringa jobbet och låta ynklig, så vips har jag ett par lediga dagar till. Jag går till systembolaget vid skiftbytet, så riskerar jag inte att stöta på några nyfikna arbetskamrater. Tror bestämt jag ska köpa en whisky. Skål och adjö!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards