Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Analsex

Av Fester Bestertester - 31 oktober 2011 01:25

Så har man gjort sin debut i det tredje och sista hålet. Jag börjar ju bli till åren kommen, men tanken på att tvinga in tjillevippen i en ändtarm har alltid kännts främmande för mig.


Jag stötte på en gammal bekant på krogen och eftersom hon är nymfoman (jag skojar inte, hon har samlag med allt och alla, inklusive mig) gick vi hem till henne. Det dröjde inte länge innan kläderna var väck och vi kramades i hennes dubbelsäng.


Hon ställde sig på alla fyra och jag beundrade utsikten ett tag, innan jag ställde mig i position. Lät ollonet smeka henne mellan skinkorna och sade typ: "Du behöver inte oroa dig, jag ska inte köra in den i röven". Tydligen gick inte mina ord fram, för hon bad mig köra upp den i hennes rumpa.


Känslan var inte densamma som i "det andra" hålet, men det var faktiskt skönt. Jag körde på ett par minuter innan jag fick kapitulera för sprutet. Drog ut min nu sladdriga lilla penis och kan ni tänka er...På ollonet fanns en mörk klump bajs. Jag störtade ut i badrummet och tvättade av mig grundligt. Fy fan!


Jag pustade ut och hann tänka "aldrig mer", sedan började jag hulka. Jag kräktes en kaskad i handfatet, så att det stänkte upp på mig. Med mina sista krafter tryckte jag ned klumparna i avloppet. Inte fan är det värt en stunds njutning om man måste få en kvinnas avföring på sig. Två hål räcker gott åt mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fester Bestertester - Måndag 8 april 22:56

Det blev ett samtal till farbror polisen för någon timma sedan. Jag sa som det var att vissa vill se mig död och har börjat stråla mig. Man vill sakta, plågsamt och säkert ta livet av mig. Jag var spik nykter under samtalet (och är fortfarande nykter...

Av Fester Bestertester - Lördag 6 april 23:19

Mitt IFK Norrköping har öppnat årets allsvenska dåligt, möjligtvis den sämsta säsongsinledningen någonsin. Stryk med fem ett i första matchen (mot MFF) och stryk med tre noll borta mot lilla Mjällby AIF. Laget har en ny tränare, men det har inte hjäl...

Av Fester Bestertester - Lördag 6 april 15:32

Snart ska jag ringa polisen då agenter åker runt, runt mitt kvarter och beskjuter mig med strålar. Hoppas jag får en okorrumperad snut på tråden så att jag kan få rekvirera en polispatrull och ge oss ned på stan för agentjakt. Sist jag pratade med vå...

Av Fester Bestertester - Fredag 5 april 19:07

Idag blev en toppebdag i Hörsalsparken. Större delen av stadens glada klientel var på plats och trots att vi satt där i flera timmar var det snutfritt. Själv hade jag med mig åtta burkar Belllman och alla gick åt. Ja förutom en halv då, som jag gav t...

Av Fester Bestertester - Onsdag 3 april 18:48

Eftersom jag slåss mot Försäkringskassan när min enda önskan är att bli förtidspensionär som herr X är har jag konstant dåligt med pängar. Det är inte ett värdigt liv att leva på skärven det kaptalistiska samhället motvilligt vill ge mig. Därför tvin...

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards