Alla inlägg den 7 december 2011

Av Fester Bestertester - 7 december 2011 20:50

From Waverley to enemy territory... It's time to raise hell yet again. A short trip to Glasgow and we're ready to cheer Hearts on as usuall. The scum fi "Boghead" will be fought back by the men on the pitch and the muggins on the stands. Oh, how I treasure past victories and there's more to come. Is this the year we actually accomplish something? I think so.

Av Fester Bestertester - 7 december 2011 19:03

Har nu kämpat på i flera dagar på nya "jobbet". Allt det har gett mig är en sticka i fingret. Jag går som i en dvala till spårvagnen och vaknar inte till förrän jag fått i mig minst en kopp kaffe på "jobbet". Sedan är "arbetskamraterna" minst sagt speciella, de är alla förståndshandikappade. Extra jobbigt då jag är ett geni. Fast de verkar lyckliga i sitt oförstånd, ignorance is bliss. Här blir jag inte långvarig, den saken är klar. Jag mår bäst när jag får improvisera, ta dagen som den kommer. Kanske lättar det om jag tar med mig whisky till "jobbet" och kan gå till omklädningsrummet och smutta lite då och då. Det är värt ett försök.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards