Alla inlägg den 8 april 2011

Av Fester Bestertester - 8 april 2011 21:05

Käftsmällens filmklubb tittar vidare. Ikväll föll valet på en film med Edward Norton, nämligen The illusionist. En halvbra rulle med massor av döda punkter. Då var det tur att vi hade ölen att ta till. Vips så steg stämningen.

Av Fester Bestertester - 8 april 2011 14:11

Då var det över, 20 års jobb på en och samma arbetsplats. Själva jobbet kommer jag nog inte att sakna, däremot arbetskamraterna. 20 år är en lång tid i en människas liv och de åren kommer för alltid att leva kvar i mitt sinne.


Jag har haft dåliga dagar, jag har haft bra dagar. Vissa perioder blev det mycket övertid och andra golvsopande i brist på annat. På det stora hela har dessa år varit övervägande goda, med arbete och social kontakt sida vid sida.


Jag har inga direkta planer föränn fram i augusti, då jag ska läsa datorgrundkurs. Jag får med andra ord ett lååångt sommarlov och det ska bli skönt. Bara man inte blir sittandes i lägenheten och pimplar öl i mängder.


Jag ser ljust på framtiden. Ett nytt jobb ska jag ha, frågan är bara vilket och var. Kanske gråter jag en skvätt ikväll, kanske ler jag för mig själv. Framtiden är här. Nu ska jag göra det bästa av den.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards