Alla inlägg under mars 2012

Av Fester Bestertester - 25 mars 2012 13:01

Dagarna rullar på, inget spännande händer. Jag har inte hört av Interzone på länge och det kan jag sakna. Finns det inget syfte med mitt liv? Ska jag inte uträtta stordåd? Är jag bara en obetydlig plutt? Vissa perioder har jag fullt upp, med spännande budskap och föraningar om vad som ska ske, men det var ett tag sedan nu. Om alla mina upplevelser kan härledas till en sjukdom, vad återstår då? Ett mycket tråkigt liv. Jag saknar känslan av att vara utvald och speciell. Mitt liv av idag är inte mycket att skriva till mamma om.

Av Fester Bestertester - 24 mars 2012 20:16

Vi lever i en ny tid nu och det innebär att alla kvinnor bör bära slöja för att inte egga oss män och ge oss snuskiga tankar. Sedan bör clitoris knipsas av, då kvinnan annars riskerar att bli upphetsad bara hon rör på sig.


Åtsittande kläder är ett annat bekymmer. I sann modern anda bör de förbjudas för kvinnor. Det är fotsid klänning som gäller. Endast kvinnans man bör få se hennes former.


Ska det vara så svårt att tillmötesgå den nya tidens krav? Kanske ska man stena bångstyriga kvinnor. Det gör man ju i vissa underbara länder. Här har tråkiga Sverige ett och annat att lära. Kvinna, tag dig i akt, ty mannen är skapelsens krona.

Av Fester Bestertester - 24 mars 2012 19:42

Käftsmällens redaktion träffades på ett lokalt kinahak på lördagen. Alla vräkte i sig av maten, då det gällde att få valuta för pengarna. En i sällskapet var en ökänd djävulsdyrkare, men han höll sig lugn för en gångs skull. Sedan blev X så proppmätt att han gick hem och slappade på sängen i flera timmar. Detta kan vara början på en ny tradition.

Av Fester Bestertester - 23 mars 2012 15:12

Har ni också lagt märke till hur fula britter är? De flesta är riktigt fula, andra endast obehagliga att se på. Har ni sett deras kvinnor? Fy fan! Dessutom har alla dåliga tänder. Är det all fish'n'chips de äter, eller the endless bags of crisps som är boven i dramat? Nope, detta ger endast en uppsvullen kropp, britter är genuint fula. Landet är en ö och en sådan med lite utbyte med resten av Europa. Hela landet är inavlat, helt enkelt. Inte undra på att manliga britter gör stora ögon när de kommer till Sverige. Våra kvinnor är bäst sju dagar i veckan. Öschöte, guschelov!

Av Fester Bestertester - 23 mars 2012 14:45

Kompisen fyller 40 på söndag och ska firas av hans suparkompisar redan på fredagen. Eftersom det är jämnt har jag köpt en present och inte är det alkohol heller. Han ska få ett presentkort på Dressman på hela 40 kronor. Jag tar med mig tio öl, så får vi se hur många jag dricker. Förhoppningsvis inte allt, eftersom vi har tänkt att dundra ned på stan sen kväll.

Av Fester Bestertester - 22 mars 2012 17:04

The shite team Hibernian seem to think they're something special. Well, they're especially disgusting. The lowest of the low, in short vermin. I like The Proclaimers, but to hear "Sunshine on Leith" upon every visit to Easter Road is just too much. Hibernian is an open sore on Edinburgh's otherwise vital body. Just like Glasgow is plagued by Celtic we suffer equally. Kick them back west, to the catholic country where they belong. Britain is for loyalists. Good riddance of bad rubbish.

Bio

Av Fester Bestertester - 22 mars 2012 16:30

X ska på bio med en vän. Det blir första gången på flera år han gästar Filmstaden. Det vankas action och X låter hälsa att han kommer att ta duktigt med benso innan för att orka sitta still. Det du och jag gör utan att reflektera över får X kämpa för att klara. Även vardagsbestyr är jobbiga för stackars X. Hur som helst ska det bli skönt att lämna lägenheten en stund, tycker han.

Av Fester Bestertester - 22 mars 2012 16:23

Kom hem runt halv fyra och boendestödet kommer inte förrän åtta. Tror dem att jag tänker sitta och rulla tummarna tills dem kommer tror dem fel. Jag knäpper upp ett antal öl och läskar mig. Är jag sedan berusad när personalen kommer får jag antingen spela nykter (det gör jag i kön till Harry's varje vecka) eller köra dem på porten. Vad annat än öla ska man göra när man har ett par timmar över?

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards