Alla inlägg under mars 2012

Av Fester Bestertester - 14 mars 2012 09:52

Vår Larsa från Gävle fortsätter att bidraga till vårt utforskande av främmande besökare. Han har nu samlat en grupp människor som brinner för ufo-arbetet och gjort mycket bra ifrån sig. Det senaste exemplet kommer ifrån nedre Norrland, där en person fotat ett UFO på himlen och han har även tagit bilder på marken där det ska ha landat. Det framgår tydligt att något befunnit sig på platsen, då marken var svedd. Vi har vänt ut och in på detta fall och inte kunnat avfärda det som bluff. Det är det senaste i raden av märkliga fenomen. När ska vi få tillfälle att skaka hand med en alien? Vi är nästan där.

Av Fester Bestertester - 13 mars 2012 19:40

Jag har haft telepatisk kontakt med Interzone igen. Har slöat på sängen flera dagar och då passade organisationen på. Jag ska bli länken till regeringen och föra Interzones talan. Min post är väldigt viktig och jag känner mig hedrad att valet föll på mig. Jag har även kommunikation med dem i form av röster i huvudet. Så länge de inte ber mig att slå ihjäl någon är det lugnt. Nu måste jag till optikern och köpa ett par Ray ban-brillor, det brukar ju agenter ha på sig. Jag räknar med att jobba halvtid för dem en period, sedan får vi se. Ska någon rädda Sverige från att gå under är det jag.

Av Fester Bestertester - 12 mars 2012 11:59

Är genomförkyld och ligger mest på sängen. Känner ingen hunger, så jag har inte ätit sedan i lördags. Däremot har jag längtat så efter ett redigt rus, att bli rejält omruskad i huvudet. I går blev det bara runt fyra öl, men det ska jag ta igen i dag. Har tolv öl i kylen och med Guds hjälp ska jag få i mig dem. Detta blir en intressant kombination: sjukdom, starköl och avsaknad av mat. Gissar att jag är redlös om ett par timmar.

Av Fester Bestertester - 11 mars 2012 19:50

Delar av redaktionen ligger nedbäddade i någon typ av förkylning. Det störde festarplanerna och påverkar även uppdateringen av bloggen. Vila och massor av Coca-Cola är receptet. Atjo!

Av Fester Bestertester - 10 mars 2012 16:17

Jodå, det blev (nästan) som vanligt på fredagkvällen. En rejäl fylla med tillhörande minnesluckor. Jag vet att jag var hemma hos Ronny, sedan är allt svart. Jag staplade ur sängen under lördagen och gick in i badrummet för att blaska vatten i ansiktet. Då såg jag den: en halv ostburgare satt fastkletad i skägget. Jaha, har jag varit på McDonald´s? När jag sedan kollade plånboken låg däri pängar. Pängar! Jag hade ju inga på fredagen. Kanske hade jag sålt avsugningar, det har jag gjort förr. Hur som helst är det så skönt att vara full och galen, men det skadar ju inte om man i alla fall kommer ihåg något. Nu kör vi igen, det är fortfarande helg.

Av Fester Bestertester - 10 mars 2012 15:54

Vi har emottagit kasettband från vår trogne medlem Ingemar i Bandhagen. Det rör sig om timtal med inspelat brus, där han hävdar att röster uppträder. Det föll på min lott att undersöka inspelningarna under fredagen.


Lyssnade igenom kanske tre band utan att hitta något och jag började tvivla på Ingemars ord. Jag skulle ha vetat bättre. Runt midnatt gick sanningen upp för mig.


Där var en tydlig röst som yttrade flera ord och fraser. "Ta Er i akt, den yttersta tiden är här". Jag blev eld och lågor, Ingemar hade rätt. Sammanlagt var där kanske en minut med budskap och fem timmar med bara brus, men det räckte för mig. De döda talar till oss, vi behöver bara lyssna. Stort tack, Ingemar.

Av Fester Bestertester - 9 mars 2012 15:33

Next match for Hearts will be against city rivals Hibs. Hearts are head and shoulders above the dirty fenian fuckers in green and white. Just look at the table. With loyal fans singing our team to great achievements this match could be one to remember. With a bit of luck Hibs will be relegated. Hearts on the other hand could rock the old firm within the next few years. So nice to be maroon these days.

Av Fester Bestertester - 9 mars 2012 15:23

Vi drar till Skarphagen som vanligt. Där träffas tre genier med rymden som största intresse. X är en av dem och han tar med sig sex starköl. Vi ska gå igenom en rad frågor, bland annat den om svarta hål (nej, inte Lennart K Lindströms anus) och olika dimensioner. Frågan är om inte våra träffar borde uppmärksammas i media. Det är inga lättviktiga frågor vi tar oss an. "Som geni behöver jag dessa träffar med gelikar", säger herr X i en kommentar.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards