Alla inlägg den 15 december 2012

Av Fester Bestertester - 15 december 2012 23:48

Hej på er. Jag är nu hemma hos en vän för lite gemenskap och festande. Jag spexade med Hasse, tryckte upp hans ölflaska i stjärten när han var på toaletten. Han satte den sedan mot munnen och svepte den. Jag har även med mig kameran och har fått grabbarna att posera, en snygging vid namn Anton visade sitt könshår på min begäran. Nu har jag bara lite vin kvar, men gissa vad jag ska göra när jag kommer hem: Lägga upp bilderna på datorn och runka intensivt. Detta slår gay-surfandet alla dagar i veckan.


MVH/Lennart K Lindström

Av Fester Bestertester - 15 december 2012 15:56

Hur märker ni av att det går mot jul? Själv blev jag inlagd då, strax efter att börjat blogga här, sedan tror jag det var julen 07 jag var inlagd.


Ett motiv är såklart att slå mot oss när vi är som svagast, ungefär som när Säpo gjorde framstötar mot mig efter en grov misshandel. Gärningsmännen struntade dem i, det var ju jag som var "farlig".


Jag har inte fått i mig medicinen på ett tag, men svinpälsarna gör självmål: Jag mår toppen. Jag känner att jag måste trappa upp mitt politiska arbete. SOS, miljoner kan och bör rösta på oss. När vi väl har makten ska alla knektar spärras in. Klatu verada niktu.

Av Fester Bestertester - 15 december 2012 14:46

Vad härligt, endast en arbetsvecka kvar innan julledigheten. Jag bunkrar alkohol att ha de röda dagarna och det går fin-fint. I köket finns dem, mina kära flaskor och burkar. Blir det för jobbigt att arbeta beklagar jag mig inför chefen, till ljudet av mina "falska" hostningar. Han har gått på det förut. Nu tror jag bestämt jag testar en fylla.


Hasse Promille

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards