Alla inlägg den 15 januari 2013

Av Fester Bestertester - 15 januari 2013 17:47

Jag kan inte gå ned på stan utan att behöva se skiten, lealösa undermänniskor. De trängs i butiker, de trängs i parker, de trängs på trottoarer. De skulle behöva tas om hand, skickade till arbetsläger.


Slampor med barnvagnar är riktigt illa, speciellt om de är två eller fler. Då vaggar de fram i bredd på smala trottoarer och pratar skit. "Vet ni, Oskars bajs var ljusbrunt idag", eller "Tekla har vuxit tre millimeter sedan igår". Vem fan bryr sig? Ur vägen, jävla fläskpatrull!


Sedan har vi alla bosnier som slöar på parbänkar, eller beställer in en kopp kaffe, jag upprepar EN kopp kaffe på närmsta fik och sitter med den i timmar, så vanligt folk inte får plats.


Jag retar mig även på de självgoda studenter som befläckar min närmaste affär. Långa köer där studenterna köper ett paket nudlar var. Om de struntade i att flamsa och fjanta på krogen skulle de ha råd med t ex potatis.


Listan skulle kunna göras mycket lång, men nu är jag så förargad att jag måste ta en paus. Håll gatan fri för mig!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards