Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Fester Bestertester - 11 januari 2013 23:01

"No survivors" skanderar GBH från högtalarna. Kanske menar de mina kvarvarande hjärnceller, ty jag ska dricka tills jag bajsar blod och ramlar i en allt annat än prydlig hög. Jag har för fan jobbat två hela dagar denna vecka, så det rus jag nu upplever är synnerligen välförtjänt. Jag har bara sjutton öl kvar, så vid Oden låt oss hoppas att de räcker. Hej på er, löjliga helgfestare. Jag kör hårt alla dagar.

Av Fester Bestertester - 11 januari 2013 08:37

Redan har det inkommit en UFO-rapport, en av tredje graden till och med. Den kommer från Helmut Bergmeister i Filipstad.


Klockan är cirka 03.00 Helmut är på väg hem efter en trevlig herrmiddag. Vid Allégatan 11 syns plötsligt ett starkt blått pulserande ljus. Fyra varelser, människolika men med viss dragning åt det aplika hållet släpar in den vettskrämde Helmut i farkosten. I farkosten sitter en varelse av honkön. Hon är mildare än de andra och tilltalar Helmut vänligt. Strax därefter faller han i en djup sömn. Han försöker lägga sig mjukt på honvarelsen mjuka barm men känner då en stark smärta i ryggen.
Det nästa minnesfragmentet består av ett litet slutet rum. Helmut är rädd och ensam och varelserna har tagit hans skor. Han ligger i fosterställning på ett grönt sluttande golv. Helmut har kastat upp och bajsat på sig.

Innan Helmut vet ordet av befinner han sig på en polisstation, skrikandes och gråtandes försöker han få den skeptiske polismannen att tro på hans historia. Då flera poliser dyker upp och skrattar hånfullt bestämmer sig Helmut får att gå hem. Väl hemma segnar han ihop och sover enligt egen utsago i 3 dygn.


Rapporten anses mycket trovärdig då Helmut är en respekterad lokalpolitiker och insändarskribent.


Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards