Alla inlägg den 25 januari 2013

Av Fester Bestertester - 25 januari 2013 19:58

Folk i min närhet har fått nog av mitt beteende, de vill ha in mig på gruppboende. Min förra kp visade sig vara en backstabber när han gurglade fram "gruppboende" på äkta bastardskånska. Adjöss med honom, istället fick jag en tjusig kvinna, tyvärr är nu även hon inne på samma spår.


Idag besökte jag ett nybyggt gruppboende, fräscha lokaler med egna lägenheterna för de intagna och personal dygnet runt man kan besvära med viktiga spörsmål såsom sperma på lakanet eller gaser i magen. Detta till trots vägrar jag att för resten av livet leva på samhällets bakgård, jag är ju för fan ett geni, jag vägrar att buntas ihop med undermänniskor.


Jag sköter mig själv, jag borstar tänderna minst en gång i veckan, byter kalsonger vid varje ny årstids antågande och har slutat trycka snorren mot fönstren för att imponera på folk. Jag hör inte hemma på dårhus eller gruppboende. Inse att jag är klok bortom din hjärnas förmåga att föreställa sig saker. X är född fri och ska så förbli.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards