Alla inlägg under december 2013

Av Fester Bestertester - 20 december 2013 17:27

There should only be one Boghead and that's in Glasgow. Parkhead, Boghead, same shite, same nuisance. What a joy to meet up with fellow warriors and cheer, cheer, cheer our team on. If "Mo" Johnstone could traverse a broad strait of hatred, then I can drink a pint and piss a pint in honour of our glorious Hearts. From Waverley to S:t Enocks it's a short ride and the maroon shirt is worn all the way. Three points to Britain, nil for the IRA. A perfect christmas gift. I can't wait for the holiday's biggest and baddest bout.

Av Fester Bestertester - 20 december 2013 15:57

Så här till jul går det alltid åt lite extra pängar. Det ska köpas punsch, gin, whisky, ett lager mandelkubb och annat nödvändigt för en fin julledighet. Min lilla fru är heller inte billig i drift, då hon envisas med att äta varje dag. Varje! Nåja, jag och Nils-Erik fick en snilleblixt i veckan, när vi varvade ned med ett par glas efter några intensiva omgångar canasta.


Klubben för motorburna entusiaster i Motala, Hell on wheels, anordnar en fest fredag till lördag och dit väntas upp emot hundra gäster. Det var Hasse från Norrköping som förmedlade kontakten. De sökte kvinnor i rätt ålder för enklare sysslor bakom kulisserna och både jag och Nils-Erik tänkte samma tanke. Vi har ju varsin thailändsk fru och här fanns en chans för dem att bidraga till hushållens ansträngda ekonomi.


Vi klädde våra snärtor i deras sexigaste plagg och sa åt dem att icke snåla med sminket, sedan tog vi min Datsun till festplatsen. Vi välkomnades av självaste presidenten, en man med rejäla polisonger och överräckte våra fruar. Vi fick tusen kronor var på ort och ställe, en snabb uppgörelse, precis som jag vill ha det.


Vad som händer under under festen lägger jag mig inte i, jag är endast tacksam att frugan för en gångs skull genererat lite pängar. Man vet ju hur raggare är, men som sagt, det som händer på festen stannar där. Om någon överförfriskad herre klämmer frugan på tutti-tuttarna må det vara hänt, det är ett hårt arbete att tjäna stålar. Lita på att lilla frun kommer att belönas rikligt, både sill och lax ska hon få smaka. Man måste utnyttja sin fulla potential och det gör thai-luder bäst lättklädda. Mmm...


MVH/Arg Motalabo

Av Fester Bestertester - 19 december 2013 22:28

Hasse håller dörren öppen för sina vänner nu på fredag, det blir en försmak av julen, då kryddad snaps kommer att finns som tillägg till det hembrända. Sirppa agerar värdinna och om ryktet stämmer om hennes viktnedgång är Hasse att gratulera. Tyvärr har inte X möjlighet att närvara, då psykiatrins mobila enhet kommer till honom två gånger om dagen och ser till så att han tar sin medicin, men många kända ansikten kommer att finnas på plats. Inget tilltugg kommer att erbjudas, så ta med dig egen chipspåse. Vi ses väl?

Av Fester Bestertester - 18 december 2013 20:03

Idag var det dags att köpa russin, bröd och lite annat. Jag hade inte pratat om detta över telefonen, ändå var regimen förberedd och på hugget. Den enda jag delgivit mina planer var lilla Phain, men hon var i tryggt förvar i källaren, så att hon skulle ha huggit mig i ryggen var uteslutet.


Det var sannerligen löjeväckande att se de utplacerade agenterna, hur de efterapade vanligt folk på jakt efter skaffning. Jag trummade in ett budskap till venusianerna medelst flinka fingrar på höften och det blev ingen reaktion från agenterna. Då visste jag att jag hade övertaget. Låt dem flåsa mig i nacken, min pansarnäve krossar allt motstånd.


När jag så småningom hamnade vid kassan satt en bekant och mörk gosse där, jag kallar honom Abdullah. Jag fyrade av ett léende och sa: "Hello, you like Sweden, land of winter". Han blev så paff att jag tror han glömde att skrapa av döda hudceller från mina exponerade fingrar vid överlämnandet av kontanter.


Nu har jag allt jag behöver i matväg resten av året och jag kan skratta mig till sömns i veckor. Råkar jag på en Säpo-agent är det i mitt eget hem och då ska jag se till att denne teleporteras till Enceladus, den mest ogästvänliga månen Saturnus tvingas dras med. Jag exponerar mig dagligen, ändå har jag uppnått mogen ålder. Även lönnmördare har sina brister, det är jag ett levande bevis på.


MVH/Sune Andersson

Av Fester Bestertester - 17 december 2013 17:30

Nu är vi där, julfirande, advent, tända ljus, julklappar, saffransbörd och annat jox. Hur många kristna kan det finnas och hur många av dem firar egentligen jul? Inte många.


Julen är futtig om man inkluderar den kosmiska konstanten i ekvationen. Merparten av jordens befolkning firar inte, tänk er då hur det ser ut i resten av Vintergatan. Tror ni verkligen nån amerikansk Coca-Cola-tomte skrockar ho-ho och kommer med onödiga elektronikprylar på Neptunus? Skulle inte tro det.


Reptilianer och de små grå har sin gemensamma högtid och där kan vi snacka om mangrann uppslutning. Trots att de bor på olika planeter har de utvecklat en gemensam tradition och den sträcker sig miljontals år bakåt. Komma här och trä med en mugg pissvarm glögg, här snackar vi riktiga traditioner. Sekretess förbjuder mig att skriva ut namnet på denna storslagna högtid, men den börjar på bokstaven T.


Andersson, Pettersson och Lundström: Ska vi inte ta och lägga ned skiten en gång för alla? Ska vi upptas som fullvärdiga medlemmar i Sydvästra Universums Kluster måste vi anpassa oss och utvecklas. Gör vi oss av med julen är det en viktig symbolhandling, vi visar att vi skakar av oss det gamla och ser framtiden an med glupande aptit. Jag tar gärna täten som så många gånger förr när det gäller interplanetära kontakter. Klatu Verada Niktu.


MVH/Konteramiral Jerker

Av Fester Bestertester - 16 december 2013 22:55

Nu ser jag ljuset i tunneln, snart är det dags för välförtjänt julledighet. Jag har slavat sedan augusti, så det är på tiden att julen snart anländer med härliga slappardagar. Jag har ju tagit "spontanledigt" en del under hösten (ryggont), men nu behövs inga vita lögner, verkstaden slår igen i drygt två veckor.


Jag har påbörjat min alkoholhamstring och är uppe i 25 starköl och en hela whisky. Jag planerar att handla arton öl om dagen fram till nästa måndag, då bör jag ha så det räcker under de tre röda dagarna nästa vecka.


Så värst mycket julfirande blir det inte för min del, jag ska till föräldrarna på julafton och äta lite, annars blir det fest för hela slanten. Vill jag inte sitta ensam och berusa mig har jag vänner att ringa, jag vet att Bosse Rulltårta bojkottar julen och han brukar törsta efter både sällskap och öl.


Arton öl om dagen, då kan jag med gott samvete tulla på förrådet och ändå se det växa dag för dag. Låt ledigheten komma, jag är redo!

Av Fester Bestertester - 14 december 2013 16:32

Jag gick förbi ett fik på vägen hem efter ett supkalas hos en vän. Där fanns en reklamskylt och större delen av den var ägnad åt en svensk klassiker, nämligen räkmackan. Minns inte priset, men billigt var det inte.


Varför anses det lyxigt och högtidligt att äta räkor? När någon vill unna sig lite extra, ja då blir det ofta en räkmacka. Är det kalas, nog finns där en smörgåstårta med räkor. Alltid dessa räkor.


Räkor skänker mig samma upplevelse som att tugga på blötlaggd papp. Det är tveksamt om det ens finns någon smak, så varför äta skiten någon mer gång? Det är statistikst säkerställt att med sjunkande IQ ökar aptiten på räkor. Jag äter räkor endadst i nödsituationer, så intelligent är jag. Men det visste ni väl redan?

Av Fester Bestertester - 13 december 2013 17:03

Jag har en ny grann granne med efternamnet Axelsson. Nu vet jag hans förnamn, men det skriver jag inte ut här. Jag har sökt info om honom på nätet och hittat en del fina grejor. Han gör sig verkligen bra på de bilder jag kommit över, bland annat via Facebook. Jag är ju hobbyfotograf, så tänk vad härligt att ha en fotosession med honom där han tar av sig plagg efter plagg och slutligen onanerar. Mmm...


Julafton är snart här, så jag tänkte göra Axelsson nöjdare än nöjd. Jag har beställt lite grejor i hans namn, bland annat en rosa analplugg och en skinande gag-ball, en sån där kula man stoppar i munnen på den undergivne i frustande rollspel. Jag hoppas och tror att han ska bli nöjd och jag kommer att hålla glaset mot väggen för att höra honom stöna av kåthet.


Jag är ingen tölp som drar ned både mina och den tilltänkta partnerns byxor det första jag gör. Jag rivstartar inte, jag smyger igång på ettans växel, men förhoppningen är naturligtvis sexans dito så småningom. En kille som Axelsson måste man vara försiktigt med, speciellt om han lever i villfarelsen att han är straight.


Jag kan ringa RFSL när som helst och beställa både hångel, samlag och mäktiga munsprut, men det är jakten som lockar och gör mig kåt... vansinnigt kåt. Tänk om Axelsson aldrig haft stjärtsex med en kille förut... Tänk om han protesterar en smula när jag tvingar in min stålhårda lem i hans mun, men att han efter en stund suger lydigt, då han inser att homosex vida överträffar könsumgänge med feta, gropiga och sladdriga kvinnor.


Homosex är det optimala, då båda parter vet exakt vad som är skönast och mest eggande för en själv och kan omsätta det i praktiken på den andre. Den enda julklapp jag önskar mig är den att få bända upp Axelssons lilla slutmuskel och guida honom längs homosexualitetens lockande esplanad. Visst har jag varit en snäll stjärtgosse, tomten?


MVH/Lennart K Lindström

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards