Alla inlägg den 12 november 2014

Av Fester Bestertester - 12 november 2014 12:26

Jätteroligt att ni skickade in era svar, men är det inte fusk att använda sökmotor för att få reda på svaret? Nåja, det spelar ingen roll, för vinnaren av täflingen och kalsongerna är vår egen Lennart K Lindström. Han ringde sen kväll och flåsade fram sitt svar under en hastig kåtattack. Jag väntar honom när som helst, då ska han få sitt pris. Ni stackare som ej vann får i alla fall en virtuell tumme upp i analöppningen. Bättre lycka nästa gång.

Av Fester Bestertester - 12 november 2014 12:14

Jag har nyss kommit hem efter ett möte med vården och som vanligt är jag arg. Läkaren sänkte mitt Clozapine igen, nu är jag nere på 400 mg om dagen och det är ju bra, men han kunde väl för fan ha diskuterat det med mig innan beslut. Sedan kom bomben, en regelrätt BLU82 i nyllet: Var tredje vecka ska jag få Haldol-injektion i skinkan. Var tredje vecka! Vad fan hände med en gång i månaden?


Vården är ett gäng slingriga ormar, de är direkt underställda Stefan Löfven, det står helt klart efter det katastrofala mötet. Jag har bara en utväg, det är att strunta i att dyka upp för sprutan.


Schizofreni är jobbigt att ha, lägger man sedan till övergrepp från psykiatrin blir det näst intill outhärdligt. Jag håller mig lugn till efter julen, sedan agerar jag som jag finner nödvändigt. Alla babblare i vita rockar kan dra någonstans.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards