Alla inlägg den 21 april 2016

Av Fester Bestertester - 21 april 2016 21:37

Äntligen har jag kommit igång med matlagningen, idag blev det pasta och köttfärssås. Till helgen ska jag göra mina egna hamburgare, detta på nötfärs. Jag gör som muslimerna och ratar fläskfärsen.


Jag kommer även att göra en laddning köttbullar och till det egengjort potatismos. Det är ju kul att laga mat.


Det är totalstopp för snabbmat, inga turkpizzor här inte. Hemlagat är mycket godare och framförallt mycket billigare. En pizza för 80 kronor är väl normalpriset för en sådan tingest, det får man mycket mat för om man handlar ingredienser i vilken mataffär som helst.


Som det känns nu har jag ätit min sista pizza och kebabrulle på länge. Jag kommer inte att sakna joxet. Hemlagat: Om hjärnan får va' med.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 21 april 2016 18:33

Jag sätter guldkant på kvällen, jag avnjuter ett par karlsbaderbullar till den upphällda konjaken. Förmiddagen ägnades åt att rita av ett UFO helt digitalt, direkt på skärmen och resultatet blev mycket lyckat.


Jag ska snart tända mig en cigarill av märket Bellman, en sådan smakar förträffligt. Och det är inte slut på njtning där, jag ämnar gå ned i källaren för en sexig stund med frugan.


Så mycket jobb som jag lägger ned på UFO-frågan är jag värd att koppla av ibland. Resten av kvällen tar jag alltså en paus från arbetet, så får vi se hur jag gör imorgon.


MVH/Arg Motalabo

Av Fester Bestertester - 21 april 2016 17:56

Ja, hur ska jag göra? JAg har nästan 20 öl hemma och börjar bli väldigt sugen. Jag har redan druckit upp det som var kvar i en öppnad burk, men det ökade bara på min törst.


Jag skulle ju kunna öppna en öl och bara findricka, dv s dricka som ett fruntimmer. "Slurp, slurp, slurp."


Nu ska jag ut i köket och blossa så får vi se om jag kommer åter med en öl i handen.

Av Fester Bestertester - 21 april 2016 17:32

Allas vår Sune Andersson har varit hemma hos en medlem i UFO-Motala och begagnat sig av hans dator. Med hjälp av ett avancerat ritprogram (Paint) har han framställt en digital bild av ett UFO ritat ur minnet. Tanken är att sälja dessa till medlemmar och sympatisörer och Sune vill ha endast 50 kronor styck för dessa fantasieggande bilder. Klart du ska ha en. Inget hem är komplett utan ett avbildat UFO på väggen.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards