Alla inlägg den 20 oktober 2018

Av Fester Bestertester - 20 oktober 2018 19:12

Kommunistiska Text-TV har hittat en nyhet de älskar, de vältrar sig i skiten. Kunderna hos Apoteket är rasistiska. De skriker om gasning, de gör segerhälsning. Jag går ofta dit för mina fyra liter medusin, jag vet nog hur det ligger till.


Branschen är etniskt rensad, med ett fåtal undantag. Numera är det nybyggare bakom disken, vi lever i ett mångkulturellt samhälle. Fast vore det inte mer mångkultur om man såg en och annan svensk, inte bara araber?


Det har blivit lite svårare att få mina mediciner. Jag har beordrats att ta kölapp, av nästa anställd har jag blivit hänvisad till kassan. Ett otrevligt bemötande får man också räkna med. Det ska vara lite kaos, lite oordning. Så funkar det i Irak, så funkar det i Sverige.


Ve den som efterfrågar svensk personal, då rings det 112, då får man Expo på sig. Övervakningskameror finns, det är kanske dags för en uthägnning i pressen. "De vill störta Apoteket". Hell på er, speciellt alla apotekare.


MVH/Er Ordförande

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards