Alla inlägg den 10 juli 2021

Av Fester Bestertester - 10 juli 2021 23:36

Jag kommer inte till ro, jag måste tyvärr ut och vandra på stadens gator. Jag är så trött på att må dåligt, jag vill må som en medelsvensson varje dag. Hoppas inte jag stöter på gäng med berusade personer, jag vill att allt ska gå lugnt till. Jag försöker klara mig från inläggning på psyket, då är en nattlig promenad ingenting jämfört med att vara inlåst på psyket. fast jag misstänker att vården konspirerar mot mig och vill ha mig inlåsyt på psyket snarast möjligt.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 10 juli 2021 20:16

Jag ringde akutenheten i natt då jag mådde dåligt. Jag ska på begravning på tisdag och min vän kom till mig i form av en röst. Han sa åt mig att ta livet av mig, men det ville inte jag. Därför blev det ett samtal till akutenheten, AE. Jag minns bara att damen i luren visste vem jag var, vad som sades i övrigt minns jag inget av och det kan jag tacka åtta burkar Bellman för. Att ringa AE är min pysventil, det är verkligen en lisa för själen. Kanske blir det ett samtal ikväll igen, omöjligt är det inte.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards