Alla inlägg den 11 juli 2021

Av Fester Bestertester - 11 juli 2021 20:11

Snart ska jag ut i köket och ta lite medicin. Psykofarmaka och Metformin blir det. Ibland slår det hårt och jag blir jättetrött, ibland känner jag inte så mycket. Fast det kanske är dumt att chansa, jag vill ju vara vaken och se EM-finalen i fotboll. Jag kan ta tabletterna i halvtid, så får det bli. En annan är ingen slarver med medicinen längre.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 11 juli 2021 19:53

IFK Norrköping tog tre poäng på Strandvallen mot Mjällby AIF. Ett tidigt mål från Maic Sema räckte till seger, så nu mår man riktigt bra som IFK-supporter. Man ligger trea i tabellen och jag hoppas och tror att man kommer att sälja sig dyrt för att förbli topp tre. Nu väntar Häcken Swing på Parken, blir det en till trepoängare?


MVH/Tjotta Olssons överman

Av Fester Bestertester - 11 juli 2021 19:13

Min kompis har startat en ny sida på min begäran. Allt var frid och fröjd tills han fick för sig att byta adress. Jag har lyckats logga in, men minns inte mitt lösenord. Har några nedskrivna, får väl försöka med dem då. Alternativet är att aldrig logga ut, men det vill jag kunna göra. Någon gång måste jag ju stänga av datorn också. Argh, detta krångel!


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 11 juli 2021 18:14

Mitt mående är inte på topp. Jag drack en del öl igår och i förrgår, kan det ha med saken att göra? Nåja, nu är det slutdrucket på ett tag, förutom 2,8:or. Jag får väl pilla i mig lite Stesolid och hoppas på det bästa. Jag sitter och känner efter, därför kan det hända att jag frammanar dåligt mående. Jag är verkligen en prins på ärten, jag kan inte rå för det.


MVH/Herr X

Av Fester Bestertester - 11 juli 2021 17:04

Just nu spelar jag skivan "Houses of the holy" med Led Zeppelin. Flummigt värre, men en ganska bra skiva. Som jag tror jag skrivit förut fick jag inte lyssna på musik i tio års tid för demoner, men den fasen i mitt liv är över som tur är. Jag har inget att göra och kommer att sitta vid datorn till klockan nio ikväll, då fotbollen börjar. Det blir nästa fyra timmars surfning och musiklyssnande.


MVH/Herr X

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards