Alla inlägg den 1 oktober 2009

Av Fester Bestertester - 1 oktober 2009 20:47

The pride of Auld Reekie. The heart and soul of Edinbra. The fitba wizardz from Gorgie. Accept the fact that they're the best team in the land. Up and away. Let's soar to the top of the table.


http://www.youtube.com/watch?v=1p0IEjRBTdM

Av Fester Bestertester - 1 oktober 2009 19:50

Hello, dear readers. It's English Bob behind the keyboard. Life in Sheffield is great. Our town is experiencing a boost, with unemployment on the decline and real jobs popping up here and there.


We've only just begun with our UFO-club and still have lots to learn from branches in Scotland and Sweden, but we're getting there.


A well known geezer from Montrose is coming down south to help us launch different projects, such as speeches and displays of mind-boggling artefacts. It's non other than Calum Stewart, a veteran within ufo-scientists.


If your in the neighborhood, pay us a visit. I guarentee you won't be dissapointed. Hope to see you in Steel-town.


Cordially English Bob

Av Fester Bestertester - 1 oktober 2009 19:17

Jag testade potensen idag. Har ju ingen tjej och ingen sexualdrift kvar, något jag skyller på min psykiska sjukdom och min medicinering. Jag är så patetisk att jag inte ens vet om jag är impotent eller ej, då jag icke äga fallenhet för onani.


Jag tog ett viktigt beslut idag. En gång för alla skulle jag se till att få klarhet i mina känsliga frågor. Jag hyrde en porrfilm och tog pappersrullen med mig till vardagsrummet. Då hände det fantastiska. Min lem växte och styvnade. Den stod som en flaggstång, med mitt känsliga ollon som kronan på verket.


Jag började tokrunka och höll väl på i ca fem minuter, sedan blev jag rikligt belönad. Min lem exploderade och stråle efter stråle av det vita guldet befläckade toalettpappersrullen. Jag är inte impotent. Jag kan fortfarande ejakulera. En sten föll från mitt hjärta.


Hädanefter ska jag runka regelbundet, som ett sätt att slappna av. Jag trivs ju med snorren i min hand.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards