Alla inlägg den 6 april 2010

Av Fester Bestertester - 6 april 2010 19:50

Jag har skådat ditt anlete. Jag har blivit förförd och upptagen i ditt himelska rike. För evigt är vi sammanbundna kosmiskt. Jag prisar Dig och din aldrig sinande visdom. Du må få min själ när det är dags för mig att träda över till andra sidan. Det finns bara en Gud och han är överallt.


Sister Ethel

Av Fester Bestertester - 6 april 2010 19:35

Vårt klubbhus på Kråkstigen 4 står inför stora omvälvningar. Det är två betydande investeringar som ska göras. Tack vare Hasses aktiva mage ska vi nu investera i ett knippe doftgranar (helst med syrendoft), vilket kan gå loss på så mycket som hundra kronor.


I köket hade vi tänkt ha en så kallad elektronugn. Det är en sinnrik mojäng som kan användas till att värma mat, eller tina den. Främst hade vi tänkt att använda den till att tina möss med.


Nu vill vi se donationerna droppa in. Tänk på att vi behöver 4-5 hundra pängar för att vårt projekt ska ros iland. Fram med plånböckerna nu, gott folk.

Av Fester Bestertester - 6 april 2010 19:03

Jag är ju som alla vet en hobbyfotograf som alltid går omkring med min Hasselblad i högsta hugg. Nu har jag dragigt igång ett mastodontprojekt. Jag kommer att fota nackar. Ja, du läste rätt, nackar.


Det jag tänder på mest är på svenska kallat björnar; Stora, tjocka och håriga män, som gärna får tvinga mig till att bli deras slav. Deras nackar tänder mig. Den ska vara bred och veckad.


Känner Du att just Du passar in på den beskrivningen, tveka inte att höra av dig. Kanske är det Dig jag fångar med mitt ivriga objektiv.


MVH/Lennart K Lindström

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards