Alla inlägg den 9 april 2010

Av Fester Bestertester - 9 april 2010 17:24

Ruff, ruff! Ar di ar ar! Du korsning mellan gorilla och Homo Erectus (du vet vem jag menar) äro icke önskvärd här. Ta första bästa lian tillbaka till ditt svarta helvete. Kom inte här och agera biologisk bomb genom din lila sädesvätska.


Far du inte åstad självmat skola vi borra hål i din roddbåt, så den liknar en trä-version av en Edamer-ost. Ut! Ut! Ut! Alternativet är att drunkna eller hängas på närmsta torg.


Detta är det första inlägget från Sveriges grå vargar. Vov-vov!

Av Fester Bestertester - 9 april 2010 16:20

Hej! Detta är Rompan. Jag och Bosse Rulltårta ska rulla hatt (pun intended). Vi ses hemma hos honom då vi ska (över)förfriska oss. Jag har med mig Bacardin och Bosse står för Colan. Vi ska bli dyngraka!


Tyvärr ligger Hasse hemma på soffan, katatonisk, då han inte äga penningar nog att följa med oss på lokal. Nåja, Hasse studsar tillbaka den 19:e då han får pängar för sin onda rygg.


Första stoppet bli Olai Puben. Där är de inte så nogräknade och serverar oss alltid öl på öl. Sedan går vi vidare. Kanske hamnar vi på Harry's. Är du ute i Norrköpings sena timme finns risken/chansen att du träffar oss.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards