Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Fester Bestertester - 15 maj 2011 23:59

Finland är vår granne och dess invånare vårt broderfolk. Du usling som skrev förra inlägget: Ta det lugnt. Gläds med våra grannar. Jag kräfva sansade postningar och inga haranger av svordommar och påhopp. Nästa gång arrangerar vi VM tillsammans och det vore en dröm att åter ställas mot Finland i sista matchen. Revenge is a dish best served cold. Grattis, alla finländare!

Av Fester Bestertester - 15 maj 2011 23:37

Finnpajsarna med Pasi Mustalainen i spetsen krossade fega svenskar med 100-0 i VM-finalen i ishockey. De blekfeta arslena i Sverige stod med rumpan bar när puckarna ven kring den svenska kassen. Så jävla dåligt! Jag är så förbannad att jag inte ens orkar dricka upp min grogg. Hoppas finskarna sätter Koskenkorvan i halsen i omklädningsrummet. Så här får det inte gå till, det är elitidrott vi snackar, inget jävla gympapass med särskolan. Hoppas spelarna pryglas och aldrig tas till nåder igen. Alla får underkänt.

Av Fester Bestertester - 15 maj 2011 19:39

Har speglat mig en del den senaste tiden och har koncentrerat mig på näsan. Tycker mig se att ena sidan har växt, runt den högra näsborren. Det är inte en utväxt, men en förstoring. Känner ingen smärta och det rör sig inte om en knöl. Dock finns där en sjuklig förändring. Förlorade min farbror i cancer förra året och nu kan det vara min tur. Bör jag misstänka att Säpo är inblandade?

Av Fester Bestertester - 15 maj 2011 16:53

Vaknade sent idag med huvudvärk och...erektion. Jag är näst intill impotent (tacka psykofarmakan för det), så jag förstod att något ovanligt hänt under natten. Det rörde sig inte om en våt dröm, här var andra krafter i görningen.


När jag tog min morgoncigg började jag få flashbacks. Aliens hade varit i mitt sovrum och undersökt mig. De måste ha rivit och slitit i penisen, annars skulle den förblivit slak. Vidare upptäckte jag ett sår stort som en enkrona på ena låret, ett tydligt tecken att de försett mig med ett implantat. Huvudvärken tillskriver jag gasen de använde för att jag inte skulle vakna. Jag misstänker att de berövade mig på spermier för dunkla syften. Försöker de korsbefrukta mig med en kvinnlig utomjording har de dock kommit fel. Jag har usla gener, då jag är blyg, fet, ful och lider av paranoid schizofreni. Min avkomma blir rena katastrofen.


Är det inte nog att bli "stalkad" av polisen, militären och regimen? Räcker inte kamerorna i väggarna för att hålla koll på mig? Måste även varelser från andra planeter jaga mig? Det känns som jag är på väg att explodera. Jag vill bli lämnad ifred. Jag misstänker även att rösterna jag hör har militärt ursprung. Jag är inget annat än en labbråtta, men vägrar att finna mig i det. Internet är mitt vapen och arenan jag avslöjar myndigheternas övergrepp på. Jag, X, ger mig inte utan kamp.

Av Fester Bestertester - 15 maj 2011 16:18

Tre Kronor är på jakt efter VM-titeln och ikväll ska det avgöras. Vi möter de finska lejonen och går för seger. Totta kai! Vi ska nöta ned dem och smälla in mål efter mål. Det är Sverige som är storebror. Hos mig har uppladdningen redan tagit sin början. Har fått i mig ett par grogg och ölen är på kylning. Jag tippar tre-ett till Sverige. Guldet ska bli vårt.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards