Alla inlägg den 10 september 2011

Av Fester Bestertester - 10 september 2011 22:47

 

Ska jag bli bilburen duger inte vilken skit som helst. Det krävs en stark motor och svepande, vackra linjer. Sedan kan ju en åskkäpp på taket vara bra när man blir förgrymmad. Bilen på bilden kostar en slant, men det kan det vara värt. Tut-tut!

Av Fester Bestertester - 10 september 2011 17:47

Har bytt kalsonger och strumpor, det är allt som behövs. Jag ska på krogen och supa mig full. Ser jag något snyggt är det jag som kopplar på charmen. Jag har stora förväntningar på kvällen/natten. Jag tar med mig Lennart K Lindström, han hänger annars mest på Blå Huset nere i hamnen, ett ställe för bögar. Vi börjar på Drottninggatan, sedan vet man aldrig var vi hamnar. Jag har redan fått i mig ett kvarter Jägermeister, men Lennart tar det lugnt. Vi kommer att ha roligt, det kan jag lova. Bara man inte får syn på stöddiga poliser, då kokar mitt blod. Vi hörs kanske senare i natt.

Av Fester Bestertester - 10 september 2011 00:45

Har varit en sväng till Hasse och fått ett par groggar. Till det hade vi jordnötsringar. Hasse spexade och körde upp dem i näsan för att sedan äta upp dem. Urk! Nu är jag hemma och funderar på att öppna en whiskyflaska. Än vill jag inte gå och lägga mig.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards