Alla inlägg den 20 februari 2012

Av Fester Bestertester - 20 februari 2012 19:18

Jag vill ha det bästa från två världar, en fin och fast kropp med bröst och rund stjärt, men även med en stålhård penis. Sverige är så tråkigt. Under alla mina år som aktiv bög har jag bara stött på en transsexuell och denne individ var genuint otrevlig, trots mitt kuksugande.


Jag funderar på att köpa ett näpet gossebarn och ta honom/henne till Sverige. Då ska analen förbli öppen för min "hungriga" snopp. Det är det bästa från två världar att både ha en kroppsöppning att penetrera, en fitta att slicka och en präktig penis att pussa på. Hetero? Nej, nej, det hängav vi oss åt i forntiden.

Av Fester Bestertester - 20 februari 2012 17:49

Människan är ett enda stort experiment från utomjordingarnas sida. Primitiva jordbor korsbefruktades med aliens och fram kom den vita rasen. Det innebär att alla mörkhyade sköningar från Afrika är de egentliga jordborna.


Baser finns runtom i världen, där Gud vet vad som försigår. Klart är dock att människan är krigisk, hatisk och opålitlig. Rymdmänniskorna ser med fasa på hur vi behandlar varandra.


Är det i år jorden kommer att utplånas på mänskligt liv? Har vi fått våra chanser, men tabbat oss? Jag tror så är fallet. Sedan sveper "De" över vår planet och plundrar den på främst guld. Vi är lika lågtstående för utomjordingarna som en spyfluga är för oss. Jag anser att "slaget" redan är förlorat.

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards