Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Fester Bestertester - 24 februari 2012 14:01

Tja, alla ni där ute. Jag är tibaks, Anna-Fia altså. Så mycke har hänt sen sist jag skrevade här. Jag gjorde slut med min kille o grät, men träffade en ny. Han heter Hamid ock kommer från Irak. Han har så fina ögon.


Jag är ny piercad i näsan. Hamid blev arj å slog till mej, men han har bett om ur säkt. Han är så gullig.


Han sejer att för att driva ut onda andar måste han ha anal sex med mej. Fast det är bara skönt. Ja ska få treffa hans för äldrar. Dom gillar inte tjejer i jeans, så ja får ta fram min kjol.


Nu ska ja ock Carro till system bolaget o köpa cider. Sedan ska vi dricka dom. Nu önskar ja er alla en heftig fre dag. Ta hand om er.

Av Fester Bestertester - 24 februari 2012 13:06

Vilket härligt väder det är ute. Sju plusgrader och strålande sol. Då blir jag på festhumör. På lördag ska jag hänga med a-laget i parker och grönområden i centrala Norrköping.


Jag har lärt känna flera av dem, vissa kan jag till och med namnet på. Där finns Putte-Rosita, mannen som mest dricker vinblask, Staffan, som har den fula ovanan att ofta kissa på sig och Anne-Marie, en äldre kärring som byter ett sexpack mot en avsugning. Vår kamratskap är god, fast visst undrar man hur de är i nyktert tillstånd. Det lär jag väl aldrig få reda på.

Av Fester Bestertester - 24 februari 2012 12:47

Japp, då var det sköna fredag återigen. Gick tidigt till systembolaget, eftersom jag är hemma sjukskriven. Jag hostade övertygande sist jag pratade med chefen. Det blev fjorton burkar Bellman, att lägga till de jag redan hade i kylskåpet. Planen är att dricka hårt fram till 17.30, då blir det spårvagn till kompisen för gemensamt drickande. Vad som sedan händer vet jag inte, bara att jag ska fortsätta dricka. Kanske blir det puben, kanske inte. Hur som helst ska det bli så skönt att dricka och umgås. Ha det bra du också!

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards