Alla inlägg den 14 november 2013

Av Fester Bestertester - 14 november 2013 20:38

Du vet vem det gäller, det är dig jag är arg på. Du bytte telefonnummer i somras då du blev kallad rucklare av mig och det tålde du inte. Jag tänker på "Prinsessan på ärten". Du höll dig undan i fem månader, sedan fick jag tillfälle att ge dig några verbala rapp på din fläskiga röv. Då sa du med darrande underläpp att jag skulle få ditt nya mobilnummer sänt till min hotmail, "the check is in the mail", ungefär. Nå, var fan är det mailet då? Jag ger dig en vecka och har du inte hört av dig innan tidsfristen är slut svarar jag inte för följderna.

Av Fester Bestertester - 14 november 2013 18:41

Nattens UFO-jakt gick över förväntan. Jag har räknat och vi tog 104 högupplösta bilder. Det verkar som att vi fått med främmande aktivitet i form av två ljusfenomen och bilderna på dessa ska nu ut på remiss.


Det bästa av allt var dock vad som hände en medlem, vi kan kalla honom Mats av säkerhetsskäl. Utan förvarning fick Mats ge plats i sin hjärna åt en mycket gammal och vis livsform. Den talade med hjälp av Mats stämband och mun och detta var rasande intressant och samtidigt lite skrämmande.


Han talade med förvrängd röst och orden var oss alla främmande. Eftersom vi hade med oss tekniskt avancerad utrustning finns allt inspelat, så lita på att vi kommer att analysera detta in i minsta detalj. Jag väljer helt sonika att kalla varelsen i Mats huvud för Slabadoska och jag sätter en slant på att vi fick många goda råd om hur vi ska nå nya tekniska landvinningar. Slabadoska vill oss nog bara väl.


Jag är nu så glad och uppspelt att jag härmed utlyser morgondagen till en dag i festandets tecken. Seriöst UFO-arbete är mycket krävande och tar så mycket tid i anspråk att vi måste få spänna av ibland och ta en sup. Speciellt som vi åstadkommit så ofantligt mycket den gånga natten. För övrigt har UFO-Norrköping redan mottagit gratulationer från bland annat avdelningarna i Gävle och Karlstad. Återigen tar Norrköping täten.


MVH/Gruppchef Nilsson

Presentation

Fråga mig

35 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards